| کد خبر: 141198 |

اولین نشانه‌ها از برنامه 5 نامزد شهرداری تهران

یکی از منتخبان شورای شهر پنجم، روز گذشته اعلام کرد: مطابق مصوبه آخرین جلسه اعضای شورای شهر پنجم مقرر شده پنج نامزد قطعی مرحله نیمه‌نهایی انتخاب شهردار تهران برنامه‌های خود را برای حضور در مجموعه مدیریت شهری تا عصر شنبه (دیروز) به این شورا ارائه دهند.

تین نیوز

یکی از منتخبان شورای شهر پنجم، روز گذشته اعلام کرد: مطابق مصوبه آخرین جلسه اعضای شورای شهر پنجم مقرر شده پنج نامزد قطعی مرحله نیمه‌نهایی انتخاب شهردار تهران برنامه‌های خود را برای حضور در مجموعه مدیریت شهری تا عصر شنبه (دیروز) به این شورا ارائه دهند.

محمدجواد حق‌شناس یکی از منتخبان شورای شهر پنجم روز گذشته با بیان اینکه هر یک از منتخبان برنامه‌های پیشنهادی خود را برای اداره شهر تهران به این شورا ارائه خواهند داد، به «دنیای اقتصاد» گفت: طبق آخرین اطلاعات تاکنون از میان 7 نامزد انتخاب شده برای مرحله نیمه‌نهایی انتخابات شهردار تهران، دو نامزد شامل آقایان حبیب‌الله بیطرف و محمد شریعتمداری انصراف خود را از ادامه شرکت در این انتخاب اعلام کرده‌اند، بنابراین ارائه برنامه از سوی این دو نامزد کاملا منتفی است.

او در خصوص نحوه و زمان ارائه برنامه پنج نامزد دیگر نیز توضیح داد: سیدحسین مرعشی نیز یکی دیگر از نامزدهای شهرداری تهران که با کسب 20 رای، دومین رتبه را در این مرحله از انتخابات از آن خود کرده به منتخبان شورای شهر پنجم اعلام کرد که برنامه کتبی خود را در قالب 3 تا 4 صفحه ارائه می‌کند و بیشتر تمایل دارد جزئیات برنامه خود را به‌صورت شفاهی به اعضای شورای جدید توضیح دهد.

حق‌شناس به زمان ارائه برنامه چهار نامزد دیگر شهرداری تهران شامل محمدعلی نجفی، سید محمد افشانی، الهه کولایی و محسن مهرعلیزاده اشاره کرد و افزود: طبق اطلاعاتی که رئیس سنی شورای شهر پنجم داشته‌اند سایر کاندیداها نیز برنامه خود را برای ارائه به شورا تا عصر شنبه (روز گذشته) آماده کرده‌اند. به گزارش «دنیای اقتصاد» اعضای شورای شهر پنجم پس از اعلام اسامی نامزدهای مرحله نیمه‌نهایی انتخابات شهردار تهران، به 7 گزینه انتخاب شده دو هفته فرصت دادند تا برنامه‌ها و اولویت‌های خود برای اداره شهر تهران در چهار سال آتی را به منتخبان شورای شهر پنجم ارائه دهند.

مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام شده روز گذشته زمان ارائه برنامه‌های نامزدهای قطعی این مرحله از انتخابات به اعضای شورای شهر بود. همین‌طور امروز نیز اعضای شورای شهر پنجم در قالب یک قرعه‌کشی ترتیب اسامی نامزدها را برای ارائه برنامه‌ها اعلام خواهند کرد. پس از آن پنج نامزد قطعی این مرحله از انتخابات شهرداری تهران در دو جلسه که طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود برنامه‌های خود را ارائه و به سوالات و ابهامات منتخبان شورای پنجم پاسخ خواهند داد.

طبق گفته اعضای شورای شهر پنجم در پایان جلسه روز پنج‌شنبه، اسامی دو نفر نامزد نهایی انتخابات شهرداری پایتخت پس از رای‌گیری، انتخاب و اعلام عمومی خواهد شد. طبق مصوبه شورای شهر پنجم، جلسات دو روز متوالی ارائه برنامه نامزدها علنی و با حضور رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.