| کد خبر: 139626 |

ضعف در نحوه واگذاری اعتبار خرید کشتی در خارگ

رئیس شورای شهر خارگ : شفاف سازی در نحوه مدیریت و واگذاری ٥٠ میلیارد ریالی اعتبار تخصیصی وزرارت نفت به استان برای خرید شناور مسیر خارک بوشهر، چگونگی ساخت و وضعیت ارایه خدمات شناور اروس مهیار از مطالبات مهم مردم جزیره خارگ می باشد.

تین نیوز

رئیس شورای شهر خارگ : شفاف سازی در نحوه مدیریت و واگذاری ٥٠ میلیارد ریالی اعتبار تخصیصی وزرارت نفت به استان برای خرید شناور مسیر خارک بوشهر، چگونگی ساخت و وضعیت ارایه خدمات شناور اروس مهیار از مطالبات مهم مردم جزیره خارگ می باشد.

رئیس شورای شهر خارگ در گفتگو با مهر اظهار داشت : یکی از وظایف دولت ارایه خدمات عمومی مطلوب به شهروندان هست و در همین راستا  یکی از اساسی ترین مشکلات مردم خارک تردد است.

 
مهدی باقری افزود: در سال ١٣٨١، معاون اول رییس جمهوری وقت خطاب به استاندار بوشهر و سازمان بنادر مبنی بر استقرار یک فروند شناور تندرو (کاتاماران) در مسیرهای خارک موظف نموده است که مستندات آن هم اکنون موجود هست.
 
وی افزود : طبق این دستور، کشتیرانی والفجر مؤظف به تردد در مسیر خارگ - بوشهر بوده و پیگیری آن بر عهده نمایندگان عالی دولت در استان می باشد.
 
باقری تصریح کرد : با توجه به اتمام قرارداد شرکت پایانه های نفتی ایران با کشتیرانی والفجر که جا دارد از حسن توجه و همکاریهای همه جانبه 11 ساله شرکت نفت و پایانه های نفتی در حمایت از شناور مسافربری موجود تقدیر کنم اما هم اکنون فعالیت شناور مذکور در مسیر خارگ - بوشهر و بالعکس به حالت تعلیق در آمده که این موضوع موجب نارضایتی شدید شهروندان و اعتراضات آنان در فضاهای مجازی را بهمراه داشته  است.
 
ریس شورای شهر خارگ با بیان اینکه مسولان ارشد استان بوشهر در راستای جلوگیری از نارضایتی بیشتر و لزوم توجه به رفاه و کاهش استرس و دغدغه شهروندان لازم است تا با اولویت ویژه برای شروع به کار مجدد این شناور در مسیر مذکور تدابیر لازم از طرف مدیریت عالی استان اتخاذ شود، گفت : البته ضعف در نحوه مدیریت و واگذاری ٥٠ میلیارد ریالی اعتبار تخصیصی وزرارت نفت به استان برای خرید شناور مسیر خارک بوشهر در بروز این چالش بی تاثیر نبوده است و لزوم شفاف سازی نحوه واگذاری، چگونگی ساخت و وضعیت ارایه خدمات شناور اروس مهیار از مطالبات مهم مردم جزیره خارگ می باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.