| کد خبر: 139534 |

پرداخت تسهیلات ویژه برای توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی گیلان

‌​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از اجرایی شدن طرح توسعه و ساماندهی ناوگان حمل و نقل روستایی با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و صندوق کارآفرینی امید خبر داد.

تین نیوز

‌​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان از اجرایی شدن طرح توسعه و ساماندهی ناوگان حمل و نقل روستایی با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و صندوق کارآفرینی امید خبر داد.

 محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا‌، از پرداخت تسهیلات ویژه برای توسعه ناوگان حمل و روستایی در استان خبر داد و گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی، طرح توسعه و ساماندهی ناوگان حمل و نقل روستایی با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و صندوق کارآفرینی امید به مرحله اجرا در می‌آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در خصوص ضرورت ساماندهی حمل و نقل روستایی خاطرنشان کرد: مد نظر قرار دادن عواملی نظیر سکونت بخش عمده‌ای از جمعیت استان گیلان در روستاها، تولید و عرضه بخش عمده‌ای از محصولات کشاورزی استان توسط روستاییان در بازارهای محلی شهرهای مختلف استان، وجود مناطق توریستی و گردشگری در روستاهای مختلف، سفر روزانه و مستمر جمع کثیری از دانشجویان و دانش آموزان، کارمندان و کارگران در محورهای فرعی و روستایی، سفر میزان قابل توجهی از مردم در فصول مختلف سال به مقاصد مناطق روستایی استان در کنار تراکم جمعیت و نزدیکی شهرها و روستاهای استان و... اهمیت و ضرورت ساماندهی حمل و نقل عمومی در مناطق روستاهای استان را پیش از پیش آشکار می‌سازد.

وی با بیان اینکه خودروهای آماده واگذاری سمند ای.اف 7 بنزینی و سمند ای.اف 7 دوگانه سوز است، گفت: تسهیلات مذکور به منظور تسهیل در حمل و نقل مسافر روستایی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: 80 درصد قیمت این خودروها از طریق وام صندوق کارآفرینی امید و طبق پیش فاکتور ارائه شده از سوی متقاضی با کارمزد 4 درصد و 20 درصد مابقی توسط خود متقاضی تامین خواهد شد.

نازک کار با اشاره به این نکته که داشتن شرایط برای اخذ کارت هوشمند رانندگی که منجر به بیمه رانندگان می‌شود، جزو شرایط حمل و نقلی استفاده از این تسهیلات است، گفت: ضمانت وام مذکور به صورت ترهین خودرو و یک فقره چک به مبلغ 120 درصد تسهیلات اعطایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به فعالیت تعداد 30 دستگاه خودروی سواری عمومی ویژه حمل و نقل روستایی در مسیرهای روستایی استان، از متقاضیان فعالیت در حمل و نقل روستایی استان خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر تا پایان آذرماه سالجاری به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر استان مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.