| کد خبر: 139513 |

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:

۹ پروژه راهسازی در شهرستان علی آباد کتول در حال اجرا است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از فعال بودن ۹ پروژه راهسازی و ابنیه فنی در حوزه شهرستان علی‌آباد کتول با اعتبار معادل ۵۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از فعال بودن ۹ پروژه راهسازی و ابنیه فنی در حوزه شهرستان علی آباد کتول با اعتبار معادل ۵۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی در بازدید از پروژه های فعال شهرستان علی آباد کتول در حوزه راه و شهرسازی که با حضور اسدالله قره خانی نماینده مردم شریف شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر ۹ پروژه راه روستایی و ابنیه فنی در شهرستان علی آباد کتول در حال اجرا است که با پایان آن در مجموع ۱۷ کیلومتر از راه های روستایی چلی علیا و چلی سفلی، طاویر، وسیع سر و فاضل آباد -باقرآباد آسفالت و اهالی روستاهای نامبرده از راه آسفالته مطلوب برخوردار خواهند شد.

وی افزود: هم اکنون پروژه های فوق ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال زیرسازی و پخش بیس است که بعد از اتمام آسفالت آغاز خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان محل اعتبارات این پروژه ها را از محل منابع ملی و تبصره ۳۶ سیل اعلام و ادامه داد: پروژه های یاد شده در سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

محبوبی اضافه کرد: ترمیم و شمع کوبی پل ورودی شهر فاضل آباد، دیواره سازی محدوده پل و راه روستایی میان رستاق، احداث پل به دهانه ۵ متری، احداث دیوار سنگی ملاتی و دیوار سازی در محور محمدآباد – سیاه مرزکوه در مجموع به طول ۲۸۵ متر از دیگر پروژه های است که در این شهرستان در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Mahdi 0 0

    با سلام
    جاده ی روستایی باقرآباد به فاضل آباد ماههاست که در مرحله بیس متوقف شده لطفا پیگیری کنید.قرار بود این پروژه قبل از بهمن ۹۶ افتتاح شود