| کد خبر: 139266 |

وعده الحاق هواپیما به کیش‌ایر در محاق

در حالی آبان‌ماه سال گذشته مدیرعامل کیش ایر وعده ورود 5 فروند هواپیما را در سال 96 داده بود که طی چهار ماه سپری شده از سال‌جاری هیچ هواپیمایی به ناوگان این ایرلاین اضافه نشده است.

تین نیوز

در حالی آبان‌ماه سال گذشته مدیرعامل کیش ایر وعده ورود 5 فروند هواپیما را در سال 96 داده بود که طی چهار ماه سپری شده از سال‌جاری هیچ هواپیمایی به ناوگان این ایرلاین اضافه نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، اواخر آبان‌ماه سال گذشته مدیرعامل هواپیمایی کیش‌ایر گفته بود: با وجود همه تحریم ها و موانع آمریکایی 2 فروند هواپیمای ایرباس مدل آخر میلادی را خریداری کردیم و متعهد به افزایش ناوگان و نو کردن آن هستیم.

وی با بیان این که تا پایان امسال (95) 5فروند هواپیما خریداری می شود و سال آینده نیز به همین تعداد هواپیما وارد ناوگان می شود، یادآور شد: 2 فروند هواپیمای ایرباس به صورت نقد و اقساط و پایین تر از قیمت کارشناسی انگلیسی ها خریداری شده است.

وی گفت: کیش ایر پول دو فروند هواپیمای ایرباس را طی دو سال به فروشنده پرداخت می کند. توانایی خرید هواپیماهای نو را داریم اما برای هر کاری باید توجیهی وجود داشته باشد. به عنوان نمونه ایرباس 321 مدل سال حدود 70 میلیون دلار قیمت دارد.

مطابق وعده عالی ترین مقام هواپیمایی کیش امسال باید حداقل 5 فروند هواپیمای دیگر به ناوگان این شرکت اضافه شود. امروز دقیقا چهار ماه از سال 96 سپری شده اما طی این مدت هیچ هواپیمایی به ناوگان کیش ایر افزوده نشده است. به نظر می‌رسد برنامه توسعه ناوگان کیش‌ایر به موانعی برخورد کرده، وگرنه طی روزهای سپری شده از سال جدید باید هواپیمای جدیدی به ناوگان کیش ایر اضافه می‌شد.

این شرکت در حال حاضر 14 فروند هواپیما شامل 7 فروند بوئینگ MD، 3 فروند فوکر 100، 2 فروند ایرباس 320 و 2 فروند ایرباس 321 در اختیار دارد. البته از این تعداد دو فروند بوئینگ MD زمینگیر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.