| کد خبر: 137796 |

دوستی:

مدیریت شهری آینده به توسعه مترو توجه کند/ 300 کیلومتر مترو داریم

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به احداث 300 کیلومتر خط مترو گفت: از مدیریت شهری آینده انتظار داریم که مسیر توسعه خطوط مترو رادر دستور کار خود قرار داده و به مترو بیتوجه نباشد.

تین نیوز

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به احداث 300 کیلومتر خط مترو گفت: از مدیریت شهری آینده انتظار داریم که مسیر توسعه خطوط مترو رادر دستور کار خود قرار داده و به مترو بیتوجه نباشد.

اسماعیل دوستی در جریان سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: به جهت راه‌اندازی خطوط مترو جا دارد که از مجموعه کمیسیون حمل و نقل شورا و سایر اعضا تشکر کنم.

وی تصریح کرد: باید در آینده نیز توسعه خطوط مترو ادامه پیدا کند چرا که با احداث 300 کیلومتر خط مترو مشکل تهران حل نمی‌شود و باید در آینده همانند سایر دنیا توجه خود را به زیرسطح‌ها ببریم و از این ظرفیت استفاده شود.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: باید طرح‌های جدیدی جهت توسعه خطوط مترو تهیه شود و در آینده اقدامات لازم برای احداث خطوط جدید آغاز شود.

وی گفت: انتظار داریم که احداث خطوط جدید مترو در آینده مورد توجه شهردار و شورای جدید باشد و به مترو بی‌توجه نباشند.

دوستی گفت: در زمان قالیباف خطوط اصلی و شریان‌ها انجام شده است و حلقه‌های اصلی حدود 80 الی 85 درصد به پایان رسیده است و انتظار می‌رود که مدیریت شهری بعدی این مسیر را ادامه بدهد.

به گزارش مهر، مهدی چمران در ادامه و در پاسخ به طراحی خطوط جدید مترو گفت: این موضوع از سال‌های قبل در دستور کار شورا بوده و چهار خط اکسپرس برای تهران پیش بینی شده است که این موضوع در شورای سوم تصویب شد، اما شورای عالی آن را تصویب نرسانده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.