| کد خبر: 137789 |

سالاری خواستار توقف قراردادهای مبهم شهرداری شد

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران از قراردادهای مبهم و غیرشفاف شهرداری تهران در آخرین روزهای مدیریت بر شهرداری انتقاد کرد و خواستار توقف آن شد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران از قراردادهای مبهم و غیرشفاف شهرداری تهران در آخرین روزهای مدیریت بر شهرداری انتقاد کرد و خواستار توقف آن شد.

 محمد سالاری روز سه شنبه در سیصدو پنجاه و هشتیمن جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر به قرارداد های مبهم و غیرشفاف شهرداری تهران در فرآیند گذار مدیریت شهری اظهار کرد: در جلسه مشترکی که اعضای شورای چهارم و منتخبین شورای پنجم و شهردار تهران و مدیران وی داشتند، آقای قالیباف صراحتاً اعلام کردند که دستورات اکید را برای منع انعقاد هرگونه قرارداد که تعهداتی را برای مدیریت آینده شهر تهران ایجاد می کند را صادر کردند و صرفاً موضوعات مربوط به نگهداشت و موضوعات جاری شهر انجام می شود اما اکنون مجموعه گزارشات متنوعی که از سوی مدیران شهرداری به ما می رسد همه را نگران کرده است و لذا بنده درخواست توقف سریع این روند و شفاف سازی در این خصوص را دارم.
وی ادامه داد: گزارشاتی ارائه داده می شود که اکنون اردوگاه شهید میرحسینی به مساحت 70 هکتار در منطقه 22 با مجموعه مستحدثات و ظرفیت بالایی که دارد در حال واگذاری به یک شرکت بخش خصوصی برای بهره برداری است و حتی کارکنان شهرداری را از آنجا اخراج کرده اند.
وی افزود: ضمنا گزارشاتی غیررسمی داده می شود که حتی قراردادهایی در سازمان املاک بدون قید زمان و مبلغ به امضاء اعضای هیات مدیره رسیده است و قرار است هر زمان و مبلغی را که صلاح دانستند قید کنند.
سالاری همچنین به تذکرات گذشته خود درخصوص واگذاری پردیس متروی دردشت (شرق تهران) اشاره کرد و گفت : پردیس متروی دردشت ( شرق تهران) یکی از بزرگترین دارایی های شهر تهران با بیش از 15 هکتار مساحت که حدود 20 روز پیش آنهم پس از تذکر اینجانب در صحن شورا، به بانک شهر واگذار کرد و بانک شهر هفته پیش مناقصه واگذاری آن به دیگران در روزنامه همشهری منتشر کرد .
وی با اشاره به قراردادهای شهرداری با قرارگاه امام رضا(ع) ادامه داد: ما هیچ اطلاعی در خصوص این قرارگاه و هیات امناء آن نداریم و اینکه چگونه است که هرجای شهر و شهرداری می رویم اسم این قرارگاه را می شنویم و می گویند در حال انعقاد قرارداد است؟ چرا کسی در مورد این موضوعات توضیح نمی دهد و شفاف سازی نمی شود؟ شهرداری تهران باید در خصوص این ابهامات پاسخگو باشد و شفاف سازی کند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.