| کد خبر: 137777 |

برگزاری مسابقه طراحی و ساخت شناورهای هوشمند

پنجمین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند در پاییز سال 1396 همزمان با سومین دوره جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" برگزار خواهد شد.

تین نیوز

پنجمین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند در پاییز سال 1396 همزمان با سومین دوره جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" برگزار خواهد شد.

 
به گزارش مانا، دوره پنجم مسابقات ملی شناورهای هوشمند  در پاییز سال 1396 و همزمان با سومین دوره جشنواره ملی " دریا مسیر پیشرفت با حمایت ستاد فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی و همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
 
این مسابقات در دو رده هوشمند و کنترل از راه دور برگزار می شود و شامل دو آیتم سرعت و قابلیت مانور است. شرکت کنندگان باید بدون برخورد با موانع و با بیشترین سرعت ممکن آیتم را تمام کرده و رکورد ثبت کنند.
 
همچنین در این مسابقات اخیرا آیتم توانایی های ویژه نیز اضافه شده است که شناورها توانایی های ویژه ای از قبیل جمع آوری آلودگی های دریایی، شناور آتش نشان، نشانه گیری و تیراندازی به اهداف سطحی و یا
 
زیرسطحی، غرق شدن و بازیابی مجدد، انجام بارگیری و تخلیه از ساحل و هرگونه توانایی ویژه و خلاقانه دیگر را می توانند ارائه دهند و بر اساس کیفیت توانایی آنها جوایزی به منتخبین اهدا می شود.
 
طبق برنامه ریزی انجام شده توسط دبیرخانه سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت؛ اولین جلسه دوره طراحی و ساخت شناورهای هوشمند با حمایت ستاد دریایی و همکاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
 
مهم ترین مباحث در این دوره، معرفی اجمالی جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت»، قوانین و شرایط شرکت در بخش‌های مختلف آن و ارایه برنامه‌های آتی توسط دبیر اجرایی جشنواره بود.
 
دبیرخانه مسابقات در دانشگاه صنعتی شریف با مشارکت تیم ها، شرایط و قوانین اجرایی مسابقه، شامل شرایط بازرسی، ایمنی، بررسی آیتم های مسابقه و نکات علمی و عملی و ... را ارائه می‌دهند.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.