| کد خبر: 137751 |

جاده کندوان ترافیک به سمت چالوس نیمه سنگین همراه با مه شدید

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از مه آلود بودن جاده کندوان همراه با ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال این جاده خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از مه آلود بودن جاده کندوان همراه با ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال این جاده خبر داد.

 
مهدی صفایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر جاده کندوان مه آلود است و مسیر خط جنوب به شمال کندوان از تونل کندوان به سمت چالوس دارای ترافیک نیمه سنگین و در حال حرکت است.

وی تصریح کرد : وضعیت ترافیک به ویژه در محدوده سیاه بیشه، پل زنگوله و هزارچم نیز سنگین است.

وی از رانندگان خواست با توجه مه آلود بودن و ترافیک مسیر ، با صبر و حوصله و با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و تمامی وسایل مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس همچنین با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت در کندوان افزود: روکش آسفالت از تونل کندوان تا سیاه بیشه به طول 14 روز گذشته به اتمام رسید و هم اکنون این عملیات حد فاصل بین سیاه بیشه تا هریجان در دست اقدام است.

وی گفت: این عملیات هر روز از 2 بامداد تا 10 صبح هر روز به جز روزهای تعطیل و پنجشنبه ادامه دارد.

کرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را مه آلود اعلام کرد و گفت : در حال حاضر دید 100 متر و درجه حرارت این منطقه 15 درجه سانتی گراد است.

حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.