| کد خبر: 137737 |

احداث 100 کیلومتر مترو طی چهار سال در شورای چهارم

اقبال شاکری با بیان اینکه کار در زیرزمین خطرناک‌ترین کار محسوب می‌شود، گفت: طی چهار سال در شورای چهارم 100 کیلومتر مترو احداث شده است.

تین نیوز

اقبال شاکری با بیان اینکه کار در زیرزمین خطرناک‌ترین کار محسوب می‌شود، گفت: طی چهار سال در شورای چهارم 100 کیلومتر مترو احداث شده است.

اقبال شاکری در جریان سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: پروژه‌های بزرگ یک صنعت محسوب می‌شوند و باید به آنها اهمیت داد.

وی تصریح کرد: اگر در خصوص پروژه‌ها چه در زمان احداث و چه در زمان افتتاح سؤال و پرسشی وجود دارد، می‌توان آنها را به صورت رسمی و با مستندات از مسئولان شهری پرسید و آنها نیز موظفند پاسخ لازم را به آنها بدهند.

شاکری افزود: قطعاً با سر و صدا نمی‌توان به پاسخ‌های موردنظر خود رسید و باید در یک فضای آرام، پرسش‌ها مطرح و جواب آنها داده شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ادامه داد: طبق گزارشات مستند و آمارهای رسمی در کشور 60 درصد از پروژه‌ها از زمان هزینه تا بهره‌برداری‌شان افزایش هزینه دارند، ضمن اینکه 60 درصد از همین پروژه‌ها از اهداف و برنامه عقب هستند.

شاکری تصریح کرد: شورای چهارم در طول چهار سال صد کیلومتر مترو در زیر زمین انجام داده است که کار در زیر زمین ریسک‌ترین کار محسوب می‌شود و در واقع سالیانه پنج هزار میلیارد تومان برای حمل و نقل هزینه شده که این افتخاری برای جامعه و رکورد در مدیریت شهری است.

وی با انتقاد از برخی سوالات اعضای شورای شهر تهران گفت: نباید با سوالات منفی و نادرست ایجاد تشویش کنیم و باید بر اساس مستندات و گزارش صحبت کنیم.

شاکری ادامه داد: در صورتی مدیریت شهری به وعده و برنامه خود برای احداث خطوط مترو عمل کرده است که ما همچنان منتظر 2 هزار واگن هستیم و این سؤال مطرح می‌شود که چه کسی باید پاسخگو در این زمینه باشد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه به درگیری که روزهای گذشته در منطقه 6 صورت گرفت اشاره کرد و گفت: این درگیری بین دو نفر از پرسنل پسماند با اراذل و اوباش بوده که منجر به زخمی شدن یکی از پرسنل و فوت یکی از پرسنل پسماند شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.