| کد خبر: 137725 |

نقص فنی هواپیما باعث تاخیر 4.5 ساعته پرواز گرگان -تهران شد

تاخیر بیش از 4.5ساعته پرواز صبح امروز سه شنبه گرگان به تهران باعث سرگردانی مسافران در فرودگاه مرکز استان گلستان شده است.

تین نیوز

تاخیر بیش از 4.5ساعته پرواز صبح امروز سه شنبه گرگان به تهران باعث سرگردانی مسافران در فرودگاه مرکز استان گلستان شده است.

یکی از مسافران این پرواز بدون معرفی خود در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همه مسافران در ساعت پرواز درج شده بر روی بلیت در فرودگاه حاضر شدند، اما افزون بر 4،5 ساعت است که در فرودگاه گرگان سرگردان بوده و بسیاری از آنان مجبور به کنسل کردن پرواز خود شدند.

وی که بلیت خود را کنسل کرده است همچنین اظهار داشت: با وجود اینکه کنسلی بلیت به دلیل تاخیر در پرواز انجام شد، اما مسئولان فرودگاه به جای پرداخت خسارت تاخیر بیش از 4،5 ساعته، 140 هزار ریال نیز از هزینه بلیت کسر کرده اند.

وی عنوان کرد: بسیاری از مسافران این پرواز در تهران قرار بود به مقصدهای دیگری سفر کنند که تاخیر هواپیما در گرگان باعث شد که بلیت پروازهای بعدی را نیز کنسل کنند و در این زمینه نیز هزینه پرداخت نمایند.

مدیر کل شرکت فرودگاه های استان گلستان در این پیوند گفت که به علت نقص فنی در موتور هواپیما پرواز صبح سه شنبه گرگان به تهران با تاخیر 4.5 ساعته انجام شد.

رامین آذری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرواز شماره 1295 از مبدا فرودگاه گرگان به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران، بنا بود ساعت 6 صبح امروز حرکت کند که نقص فنی موتور هواپیما باعث تاخیر این پرواز شده است.

وی عنوان کرد: عده ای از مسافرین این پرواز، بلیت خود را باطل کرده اند که برابر مقررات هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران، خسارت ناشی از این تاخیر و ابطال بلیت به آنان پرداخت می شود.

آذری ادامه داد: همچنین تعدادی از مسافرین با پرواز بعدی به تهران منتقل شدند و مابقی مسافرین نیز ساعت 10.46 به مقصد پرواز کردند.

گلستان دارای 2 فرودگاه در شهرستان های گرگان و کلاله است، فرودگاه گرگان ضمن داشتن پروازهای داخلی به تهران، مشهد، زاهدان، اصفهان، رشت و کیش به کشورعراق نیز پرواز دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    خجالت اوره 5 ساعت تاخیر واقعا که