| کد خبر: 137683 |

امضای تفاهم‌نامه 500 میلیارد ریالی بین منطقه آزاد ارس و بنیاد مسکن

تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد ارس و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به ارزش 500 میلیارد ریال برای بهبود وضعیت مسکن و راه در روستاهای ارس منعقد شد.

تین نیوز

تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد ارس و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به ارزش 500 میلیارد ریال برای بهبود وضعیت مسکن و راه در روستاهای ارس منعقد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، این تفاهم‌نامه همکاری در راستای اجرای تفاهم نامه‌های سال 1393 و 1395 دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ارتقا سطح کیفی و بهبود شرایط محیطی و مسکونی روستاهای محدوده جلفا و خداآفرین در محدوده منطقه امضا شد.
بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، همکاری‌های دوسویه برای بهبود وضعیت مسکن، راه و همچنین بهبود وضعیت معیشت روستاییان در قالب بهره‌مندی از ظرفیت ‌های گردشگری در قالب پنج ماده و 22 بند، دو تبصره و در بخش‌های مسکن، عمران، راه، ساختمان های عمومی، مسکن حمایتی، مسکن شهری، خدمات فنی و مهندسی، اجرای پروژه های عمرانی در منطقه و واگذاری زمین مورد نیاز توسعه روستایی انجام می‌شود.
با توافق به‌عمل آمده تمامی مفاد تفاهم‌نامه در مدت 2 سال و با اعتبار 500 میلیارد ریال و سهم 50 درصدی طرفین در تامین اعتبار اجرا خواهد شد.
بر اساس این گزارش، اعتبار اختصاص یافته برای سال جاری 200 میلیارد ریال است.
این تفاهم نامه توسط محسن خادم عرب باغی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، محمدرضا شاملو معاون عمران و روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران و حافظ باباپور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و ایرج حاتمی عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس به امضاء رسید.
منطقه آزاد ارس با 51 هزار هکتار وسعت شامل بخش هایی از 2 شهرستان جلفا و خداآفرین در شمالغرب ایران است که در نقطه صفر مرزی و در مجاورت با کشورهای ارمنستان، جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان استقرار یافته است.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.