| کد خبر: 137446 |

طرح ترافیکی تابستان ۹۶ در بیرجند آغاز شد

فرمانده پلیس راه بیرجند از آغاز طرح ترافیکی تابستانه در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این طرح از یکم تیرماه تا یکم مهرماه به مدت ۳ ماه در بیرجند اجرایی می‌شود.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه بیرجند از آغاز طرح ترافیکی تابستانه در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این طرح از یکم تیرماه تا یکم مهرماه به مدت ۳ ماه در بیرجند اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ محمد توفیقی‌نیا ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیرجند اظهار داشت: طرح ترافیکی تابستانی در بیرجند از یکم تیرماه آغاز شده است و تا یکم مهرماه به مدت 3 ماه ادامه دارد.

وی به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و افزود: هدف از این طرح ایجاد آرامش و رضایت‌مندی مردم با تسهیل در عبور و مرور و اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی است.

فرمانده پلیس راه بیرجند افزایش ایمنی و بهره‌مندی مطلوب از تمامی امکانات موجود و نیروی انسانی را از دیگر اهداف اجرای طرح ترافیکی تابستانه عنوان کرد.

توفیقی‌نیا تصریح کرد: برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفان مقرارت راهنمای و رانندگی و جلوگیری از حوادث رانندگی همراه با برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از دیگر اهداف این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از حوادثی مانند کشف حجاب، آلودگی صوتی، حمل حیوانات و سگ گردانی در حین رانندگی و دودی کردن وسایط نقلیه نیز از اهداف این طرح است.

فرمانده پلیس راه بیرجند به محور قاین بیرجند اشاره کرد و یادآور شد: محور قاین بیرجند به علت تردد بیشمار خودروهای سنگین پرخطر است.

توفیقی‌نیا با توصیه به رانندگان اظهار داشت: از رانندگان تقاضا داریم رانندگی با سرعت مجاز و مطمئن انجام دهند تا در این صورت از بروز مشکل و تصادف جلوگیری شود.

وی عدم سبقت ممنوع، انحراف به چب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی، توجه کافی به جلو، استراحت کافی به ازای هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت، بازدید خودرو و اخذ معاینه فنی خودرو قبل سفر را به رانندگان توصیه کرد.

فرمانده پلیس راه بیرجند از آغاز طرح ترافیکی تابستانه در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این طرح از یکم تیر ماه تا یکم مهرماه به مدت 3 ماه اجرایی می شود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.