| کد خبر: 137415 |

کشتیرانی چین سود پیش بینی شده خود را اعلام کرد

کشتیرانی کاسکوی چین پیش بینی کسب سود 272 میلیون دلار را در نیمه نخست سال جاری میلادی کرد.

تین نیوز

 کشتیرانی کاسکوی چین پیش بینی کسب سود 272 میلیون دلار را در نیمه نخست سال جاری میلادی کرد.

 
به گزارش گروه بین الملل مانا با توجه به افزایش حجم جابجایی کانتینری و رشد نرخ کرایه حمل، کشتیرانی کاسکوی چین به سرمایه گذاران خود گفته است که آنها می تواند انتظار یک سود 272 میلیون دلار را برای نیمه نخست سال جاری میلادی داشته باشند، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ضرر یک میلیارد به ثبت رسیده است.
بزرگترین خط کشتیرانی چین در بیانه ای به بورس هنک کنگ گفت: بهبود شرایط عملیات و بازارعوامل دخیل در این سوددهی هستند.

کشتیرانی کاسکوهم چنین گفت: با افزایش 34.72 درصدی حجم جابجایی کانتینری، میانگین نرخ کرایه حمل در تجارت کانتینری کشتیرانی در نیمه نخست سال جاری میلادی افزایش یافته و رشد سودآوری را به همراه داشته است.

تحلیل گر موسسه Drewry گفت: حجم بالای ترافیک کانتینری که نقش بسیاری مهمی را در درآمد خط کشتیرانی کاسکو به عهده داشت، سبب بهبود وسیع نرخ کرایه حمل که در سال گذشته به پایین ترین سطح رسیده بود، شد، انتظار می رود این روند درنیمه دوم سال جاری نیز ادامه پیدا کند.

وی در ادامه افزود: با توجه اینکه به دنبال ادغام خطوط کشتیرانی قدرت بیشتری در بخش قیمت گذاری به وجود آمده و هم چنین توازن بهتر میان عرضه و تقاضا، احتمال بازگشت خطوط کشتیرانی به جنگ قیمت نابود کننده سودآوری در اوایل سال 2016 تقریبا بعید به نظر میرسد.

تحلیل گر موسسه آلافالاینر گفت: طرح بازسازی کاسکو شامل یک دوباره سازماندهی داخلی است که ربطی به کشتیرانی OOCL تایوان ندارد، از سوی دیگر، تمرکز اصلی کاسکو توسعه و بسط دادن حضور ترمینال جهانی خود در  راستای حمایت از طرح ابتکاری یک کمربند یک جاده دولت است.

این گزارش در پایان نوشت: رشد سریع بخش کانتینری از برنامه گسترده این کشتیرانی در سفارش ساخت 34 فروند شناور با ظرفیت نه الی 20 هزار TEU نشات می گیرد، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، سه فروند آن تحویل داده شده اند  که در مجموع چهار میلیارد و 200 میلیون دلار هزینه در برداشته است.

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.