| کد خبر: 137340 |

نشان خلاقیت و نوآوری برای مدیریت ارتباطات و بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران

در سمینار «تبیین نقش روابط عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» نشان خلاقیت و نوآوری به مدیریت ارتباطات و بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران اهدا شد.

تین نیوز

در سمینار «تبیین نقش روابط عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» نشان خلاقیت و نوآوری به مدیریت ارتباطات و بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران اهدا شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران، سمینار «تببین نقش روابط عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» با حضور بیش از ۳۰۰ تن از دست اندرکاران روابط عمومی‌های کشور به همت گروه ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی و موسسه آرمان در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد و در آن از احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اهدا لوح و تندیس تقدیر شد.

بنابراین گزارش، به لحاظ فعالیت‌های ارتباطی در شاخه نوآوری و خلاقیت ارتباطی تندیس نشان ارتباطی اقتصاد مقاومتی و لوح تقدیر به مدیر ارتباطات این شرکت اهدا شد.  

این نشست با حضور علی دارابی معاون استانهای صدا و سیما، محمد خوش چهره استاد اقتصاد دانشگاه، سید کامل تقوی‌نژاد رییس سازمان مالیاتی کشور برگزار شد. حضور چشمگیر جمعی از استادان و صاحب نظران حوزه رسانه و ارتباطات از نکات قابل تامل این مراسم بود.

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی ۳ سال پیاپی نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو را برگزار می‌کند که با استقبال آنان نیز روبرو می‌شود.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه پیش از این نیز موفق به کسب عناوین بر‌تر کشوری چون تندیس روابط عمومی‌ بر‌تر در رشته «اطلاع رسانی» در یازدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی (۱۳۹۳)؛ تندیس سیمین جشنواره سرآمدان روابط عمومی ایران (۱۳۹۴) و تندیس زرین جشنواره سرآمدان روابط عمومی ایران (۱۳۹۵) شده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.