| کد خبر: 137032 |

صبح امروز در راس هیاتی صورت گرفت:

وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد سیستان و بلوچستان شد/ استقبال مسئولان ملی و استانی از آخوندی

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به منظور بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی استان سیستان و بلوچستان در راس هیاتی وارد فرودگاه زاهدان شد و مورد استقبال مقامات استانی و ملی قرار گرفت.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به منظور بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی استان سیستان و بلوچستان در راس هیاتی وارد فرودگاه زاهدان شد و مورد استقبال مقامات استانی و ملی قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید از چند پروژه بازآفرینی شهری و جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان صبح امروز پنج‌شنبه 15 تیرماه در سفری 2 روزه وارد این استان شد.

وزیر راه و شهرسازی پس از ورود به فرودگاه زاهدان مورد استقبال استاندار، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی و جمعی دیگر از مقامات استانی و محلی قرار گرفت.

طبق برنامه این سفر 2 روزه خضور در جلسات اقتصاد مقاومتی و ستاد بازآفرینی پایدار شهری، بازدید از حاشیه شهر زاهدان و همچنین بازدید از ایستگاه راه‌اهن این شهرستان از برنامه‌های وی در روز پنج‌شنبه خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین روزجمعه ضمن بازدید از باند دوم بزرگراه‌های زاهدان- زابل، زاهدان-بم و همچنین پایانه بار ومسافر این منطقه از باند دوم فرودگاه شهر زاهدان دیدن کرده و شرایط و مشکلات موجود در این بخش‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این سفر علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، محمد سعید ایزدی مدیرعامل شرکت عمران بهسازی شهری، مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، سعیدنژاد رئیس سازمان بنادر و دریانوردی، امیر امینی معاون مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و حسن نیا معاون سازمان راهداری، وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کنند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.