| کد خبر: 136844 |

محمدرضا عارف بر صندلی قالیباف در شهرداری تهران تکیه می‌زند؟

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی بر این عقیده است که مردم به عارف برای حضور در مجلس رای داده اند و صحیح نیست که ایشان از نمایندگی مجلس استعفا دهد و به عنوان شهردار تهران مشغول به کار شود.

تین نیوز

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی بر این عقیده است که مردم به عارف برای حضور در مجلس رای داده اند و صحیح نیست که ایشان از نمایندگی مجلس استعفا دهد و به عنوان شهردار تهران مشغول به کار شود.

به گزارش نامه نیوز،سید ابراهیم امینی، عضو حزب اعتماد ملی و منتخب شورای شهر تهران با اشاره به مطرح شدن نام محمدرضا عارف به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران از سوی برخی از سیاسیون، گفت: هر کسی که این موضوع را مطرح کرده نظر شخصی خودش را عنوان کرده است و طبیعتا هر فردی بنا بر توجیحات و دلایلی که دارد می‌تواند نظر خود را بیان کند.

وی با اشاره به اینکه باید به رای مردم احترام بگذاریم تصریح کرد: معتقدم با توجه به مباحثی که در میان منتخبین شورای پنجم مطرح شد و همه 21 نفر هم با آن موافقت کردند، تصمیم بر این شد که اعضا دوره پنجم شورا تا پایان دوره 4 ساله شوای شهر، هیچ سمتی را که جایگاه آنان در شورای شهر را تحت تاثیر قرار دهد و یا مجبور به استعفا از شورا شوند قبول نکنند.این اصل در خصوص نمایندگان مجلس هم صدق می‌کند.

امینی تصریح کرد: با توجه به شان و جایگاهی که آقای عارف به عنوان رئیس فراکسیون امید دارد و اینکه گزینه اول مردم تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است، بنده اعتقادی ندارم که ایشان بخواهد از مجلس استعفا بدهند و به شهرداری تهران بروند.به نظرم بهتر است دکتر عارف سه سال آینده را در مجلس فعالیت کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه تاکنون شرایط و ضوابط شهردار آینده پایتخت را مشخص کرده‌ایم خاطرنشان کرد: تصمیم بر این گرفته شده است که هرکدام از اعضای شورای شهر 3 نفر را معرفی کنند و کسانی که 5 نفر از اعضا به آن‌ها نظر مثبت داشته باشند به مرحله بعد می‌روند و پس از آن برنامه و روزمه خود را ارائه می‌دهند تا در نهایت به گزینه واحدی برسیم.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.