| کد خبر: 134734 |

عضو هیات رئیسه شورای شهر عنوان کرد:

◄ تحویل تهران با کوهی از مشکلات به شورای پنجم

عضور هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای حل مشکل حمل‌ونقل شهر تهران خبر داد.

تین نیوز

عضور هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای حل مشکل حمل‌ونقل شهر تهران خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن پیرهادی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه حمل‌ونقل عمومی پایتخت وجود دارد، اظهار داشت: باید برای حل معضل ترافیک به توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی نگاه ویژه‌ای وجود داشته باشد.

 
وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری تصریح کرد: شورای چهارم با وجود همه اختلاف‌نظرها بین اعضا روزهای پایانی خود را سپری می‌کند اما، در این دوره اتفاقات خوبی در زمینه شهری را شاهد بودیم اما در دوره پنجم نیز باید اتفاقات خوب‌تری در حوزه حمل‌ونقل وترافیک بیفتد و شهر با توسعه این بخش کمتر شاهد استفاده از خودروهای تک سرنشین باشد.
 

به گفته وی،  متاسفانه هنوز در شهر تهران در بسیاری از حوزه‌ها با مشکل مواجه است که شاید شاخص‌ترین آن را بتوان موضوع حمل‌ونقل عمومی عنوان کرد، حوزه‌ای که باید برای آن به طور جدی برنامه‌ریزی شود.

 

پیرهادی در پایان سخنان خود، با تاکید بر ضرورت  نوسازی ناوگان حمل‌ونقل انبوه‌بر به دلیل اهمیت آن، خاطرنشان کرد: در سال 1396 صد کیلومتر مترو راه‌اندازی خواهد شد که بخشی از آن در روزهای اخیر به بهره‌برداری رسید اما این مقدار کافی نیست و بایداعضای شورای شهر تهران در دوره پنجم نیز برای توسعه متروی شهر تهران برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند .

 

البته در حوزه کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی نیز معضلاتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

به گفته پیرهادی برخی از زیرساخت‌های شهر تهران نیز با مشکل مواجه‌هستند که باید در این حوزه نیز کاملا زیربنائی مورد دقت نظر قرار گرفته و از میان برداشته شوند که با این اوصاف قطعا شورای اسلامی پنجم شهر، با کوهی از مسائل روبه‌رو است که حل آنها نه در 4 سال که در زمانی چند برابر شاید قابل ممکن باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.