| کد خبر: 134349 |

افتتاح رسمی «تبریز 2018» در دی‌ماه

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از ارسال نامه به دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، برای تامین اعتبارات رویداد «تبریز 2018» خبر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از ارسال نامه به دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، برای تامین اعتبارات رویداد «تبریز 2018» خبر داد.

 

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، زهرا احمدی‌پور در دومین جلسه ستاد ملی «تبریز 2018» افزود: «این نامه یکشنبه 21 خرداد به رئیس‌جمهوری ارسال می‌شود.» رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور همچنین خاطرنشان کرد: «رویداد «تبریز 2018» در تاریخ 10 دی‌ سال جاری در تبریز به‌صورت رسمی آغاز می‌شود و برای حضور در افتتاحیه این رویداد مهم و بین‌المللی از رئیس‌جمهوری، اعضای کابینه، وزرا و سفرای خارجی دعوت شده است.»

 

وی یادآور شد: «درحال‌حاضر، پنج محور گردشگری در استان آذربایجان‌شرقی برای رویداد «تبریز 2018» تعیین شده که باید مشخص شود برای هر محور چه زیرساخت‌هایی نیاز است. این پنج محور باید به‌صورت دقیق بررسی و زیرساخت‌های آنها تعیین شود. پیشنهاد ما این است که برای هر محور یک اسم هم درنظر گرفته شود.» احمدی‌پور ضمن برشماری اقدامات لازم برای اجرای هرچه بهتر این رویداد تصریح کرد: «برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر این رویداد در سال 2018 از ماه‌ها پیش در دو سطح ملی و استانی آغاز شده و یکی از مهم‌ترین کارهایی که در آینده انجام خواهد شد برگزاری نشست معاونان گردشگری سراسر کشور با هدف برنامه‌ریزی برای تعریف تورهای گردشگری به‌مقصد تبریز است.» به گفته معاون رئیس جمهوری، هماهنگی با تور‌گردانان برای تعریف تورهای خارجی به‌مقصد تبریز یکی دیگر از اقدامات برای معرفی این شهر است. او ضمن تاکید بر نقش تبلیغات در این رویداد، برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی در تبریز را یکی دیگر از اقدامات دانست.

 

منبع: خبرگزاری میراث آریا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.