| کد خبر: 133978 |

مدیرکل راه وشهرسازی استان خبر داد:

احداث ۱۱۷ کیلومتر راه برون شهری در استان مرکزی طی چهار سال اخیر

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: طی دوره چهارساله دولت تدبیر و امید ۱۱۷ کیلومتر راه برون شهری شامل راه‌های اصلی و روستایی دراین استان احداث شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: طی دوره چهارساله دولت تدبیر و امید ۱۱۷ کیلومتر راه برون شهری شامل راه‌های اصلی و روستایی دراین استان احداث شده است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی با اعلام این خبر افزود: یکی از مهمترین تکالیف ما ساخت و توسعه شبکه راه‌های استان مرکزی است که در قالب آزادراه، بزرگراه، راه‌های اصلی و فرعی و روستایی به صورت مستمر پس از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم وعقد قرارداد با پیمانکاران ذیصلاح روند احداث پروژه‌های مذکور اجرایی می‌شود.

 

وی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده در طی دوره چهارساله دولت تدبیر و امید بالغ بر ۶۲.۵ کیلومتر راه اصلی و ۵۴.۳ کیلومتر راه روستایی احداث شده است.

 

رئیس شورای حمل‌و‌نقل استان مرکزی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۸۶۰ کیلومتر راه اصلی شامل (آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی) و ۴۴۰۸ کیلومتر راه روستایی شامل ( آسفالت، شوسه و...) در استان مرکزی به عاملیت اداره‌کل راه وشهرسازی احداث شده و با توجه به اینکه این استان در مسیر کریدور شمال – جنوب و جنوب- مرکز کشور قرار دارد در سال‌های اخیر علیرغم محدودیت اعتبارات تخصیص یافته، پروژه‌های متعددی را با هدف ارتقای هرچه بیشتر وضعیت شبکه راه‌های این استان کلید زده‌ایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.