| کد خبر: 133890 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ پارکینگ ایرانشهر بازگشایی شد، اما پولی!

درپی انتشار خبرهائی مبنی بر تعطیل شدن پارکینگ طبقاتی خیابان ایرانشهر، گفته می‌شود این محل به دلیل برخی تعمیرات از سوی مسئولان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک بسته شده اما، به نظر می‌رسد این موضوع بهانه‌ای است تا اهدافی که مد نظر این مرکز است به مرور زمان به دست بیاید.

تین نیوز

درپی انتشار خبرهائی مبنی بر تعطیل شدن پارکینگ طبقاتی خیابان ایرانشهر، گفته می‌شود این محل به دلیل برخی تعمیرات از سوی مسئولان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک بسته شده اما، منتقدان می‌گویند این موضوع بهانه‌ای بوده است تا اهدافی که مد نظر این مرکز است به مرور زمان به دست بیاید.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، روز 29 اردیبهشت بود که در سایه هیاهوی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها، پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 168 خودرو، به تعطیلی کشیده شد و صاحبان این تعداد خودرو با برگشت به محل کار خود با مشکل جدی جای پارک مواجه شدند.

 

اما شنیده‌های موثق حاکی از آن است که، این تعطیلی دلیل دیگری داشته و اعتراضات کارکنان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سه مرکز اطراف آن که در ایام فعال بودن این پارکینگ که از آن ذی‌نفع بوده‌اند نیز راه به جائی نبرده است.

 

براساس این گزارش، با افزایش اعتراض به انتفاع رایگان از پارکینگی که از بدو تاسیس و افتتاح که حتی یک خودرو مردم عادی در آن پارک نشده بود، بخشنامه‌ای از سوی معاونت حمل‌ونقل صادر و طی آن از دارندگان خودروهائی که در پارکینگ ایرانشهر اقدام به پارک خودرو می‌کردند، خواسته شد تا به ازای هر روز استفاده از پارکینگ 12 هزار تومان وجه رایج ممکلت را پرداخت کنند که، اکثر قریب به اتفاق آن دسته از رانندگان از دادن این وجه سرباز زدند.

 

از آن‌جا که پس از این اتفاق تنها خودروهای مدیران معاونت حمل‌ونقل اجازه ورود به پارکینگ را داشتند لذا، کارکنان این مرکز با امضاء طوماری مراتب اعتراض خود را به این تبعیض اعلام داشته و خواستار بازگشائی پارکینگ به روی تمامی خودروها شدند که، در نتیجه و به منظور دستیابی به هدف درآمدزائی از پارکینگ ایرانشهر، نهایتا در روز 29 اردیبهشت و به دور از انظار، تابلوئی مقابل ورودی این مرکز نصب شد که «این مکان به منظور برخی تعمیرات به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود».

 

صرف نظر از این‌که برخی کارمندان این مجموعه می‌گویند کوچک‌ترین اقدامی برای تعمیرات در این پارکینگ نشد، این محل صبح امروز با گذشت بیش از دو هفته پارکینگ ایرانشهر بازگشائی شد اما، از این پس کارکنانی که حق انتفاع از این پارکینگ قبلا برای آنها محفوظ بود، باید در صورت استفاده از آن، روزانه 12 هزار تومان پرداخت کنند که مجموع آن طی یک ماه برای کارمندان رقم قابل توجهی می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.