| کد خبر: 131247 |

پیام تبریک مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری به مناسب روز ارتباطات و روابط عمومی

تین نیوز

رضا جعفرزاده مشاور رسانه ای رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی تلاش گران عرصه ارتباطات تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

درود بر تلاشگران عرصه ارتباطات

    نامگذاری روز 27 اردیبهشت با نام روز "ارتباطات و روابط‌عمومی" فرصتی است مغتنم برای توسعه فعالیت‌ها، افزایش کارآمدی و تسری پاسخگویی صحیح و شفاف سازی با هدف احترام به افکار عمومی.

 

آنچه تاکنون در خصوص روابط عمومی ها از نگاه اهل نظر و کارشناسان این فن گفته و شنیده ایم علی رغم همه تفاوت ها و نوع نگاه ها به این رشته، آنطور که باید و شاید به باور ننشسته و غریب به نظر به می رسد و گویا همواره رویکرد این جایگاه را با یکی از کارویژه های آن تعریف می کنند.

 

اگرچه در محافل علمی، روابط عمومی یک مرتبه با شاخصه های پردازشگری، رابط آگاه بین مردم و مسئولان، منبع تشخیص تولید مطالبه می کنند و پاسخ مطالبات را می دهد؛ نیازسنج مترقی است و در حاصل جمع با اصحاب رسانه پرچمش بالا می رود. اما با پایان آن محفل علمی که تجلی آن همایش و کنفرانس هاست دوباره به ناباوری بر می گردد شاید این سطور چهره شکوه و شکایت داشت اما نباید نا امید بود چرا که حرکت به سمت آگاهی و بیداری قدری کند به نظر می رسد اما نمی توان آنرا ایستا فرض کرد و باید تلاش نمود تا حتی الامکان فعالیت ها در این زمینه هدفمند و به سمت تکامل حرکت نماید.

 

   اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و با احترام به تمامی تلاشگران عرصه ارتباطات، اصحاب رسانه و به ویژه به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی، روابط عمومی شرکت های هواپیمایی و موسسات هوانوردی کشور تبریک می گویم و زحمات خالصانه تان را پاس می دارم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.