| کد خبر: 131213 |

ساعت 10 و 11 صبح بیشترین زمان وقوع تخلفات در معابر درون شهری

تین نیوز

- رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در طول سال ٩٥، در معابر درون شهری، ساعت ١٠ و ١١ صبح، بیشترین ساعت وقوع تخلفات بوده است.

 

به گزارش ایرنا،سرهنگ احمد کرمی اسد، افزود: در طول سال ٩٥، بیشترین تخلفات در محدوده برون شهری( جاده ها) در محدود ساعت ١٠ صبح اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: ساعت ٩ و ١١ صبح در رتبه های بعدی قرار دارند و بعد از آنها بین ساعت ١٦ تا ١٧ بیشترین تخلفات برون شهری اتفاق افتاده است.


سرهنگ کرمی اسد، افزود: ساعت ١٢ ظهر رتبه بعدی فراوانی تخلفات را دارد و ساعت های ١٥ و ١٦ و ١٧ در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.


وی ادامه داد: پراکندگی وقوع تخلفات در این ساعات در معابر درون شهری بیشتر مشاهده شده است.
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: به دلیل توسعه تجهیزات ثبت تخلفات از جمله دوربین ها در داخل شهرها میزان تخلفات حادثه ساز درون شهری در سال ٩٥، چهار درصد رشد داشت.


سرهنگ کرمی اسد، افزود: این میزان رشد ، دلیل بر این نیست که تخلفات حادثه ساز در بین رانندگان بیشتر شده است بلکه به دلیل توسعه تجهیزات ثبت تخلفات، شاهد افزایش هستیم.


وی در خصوص تخلف های حادثه ساز گفت: همکاران اخطاریه نویس و کارشناسان متخصص برخورد با تخلفات، ٢٠ تخلف را مهم تر از بقیه در نظر گرفته اند که این تخلفات در حوزه پلیس راهور به تخلفات حادثه ساز معروف شده است و شامل نمره منفی می شود.


کرمی اسد، ادامه داد: در مدت سال ٩٥ برخورد با تخلفات حادثه آفرین جاده ها، سه درصد کمتر شده است. اما این به این معنی نیست که کنترل و نظارت پلیس نسبت به تخلفات حادثه ساز رانندگان کمتر شده است بلکه رانندگان در جاده ها نسبت به این نوع تخلفات حساس تر و کمتر مرتکب این نوع تخلفات شده اند.
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: آمار کلی سال ٩٥ نشان می دهد، از نظر فراوانی برخورد با تخلفات حادثه ساز برون شهری رتبه اول متعلق به شمال استان فارس است.


سرهنگ کرمی اسد گفت: استان خوزستان، خراسان رضوی،گیلان و آذربایجان غربی نیز به ترتیب در مقام های دوم، سوم،چهارم و پنجم تخلفات حادثه ساز حوزه جاده ها در سال گذشته قرار گرفته اند.
سرهنگ کرمی اسد، گفت: استان هایی که بیشترین برخورد و کنترل تخلفات حادثه ساز درون شهری طی سال ٩٥ در آنها وجود داشته است به ترتیب، تهران بزرگ، خراسان رضوی، خوزستان، فارس و البرز هستند.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.