| کد خبر: 130702 |

در نشست خبری معاون ناوگان شرکت راه آهن در خصوص پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی مطرح شد:

◄ به زودی قرارداد خرید و تولید 6 هزار واگن باری منعقد خواهد شد

تین نیوز

معاون ناوگان شرکت راه آهن گفت در نشست خبری ناوگان راه آهن در خصوص پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی اظهار داشت: قرارداد خرید و ساخت 6 هزار واگن باری همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی به امضا می رسد.

 

به گزارش خبرنگار تین نیوز، ظهر امروز بابک احمدی، معاون ناوگان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری معاونت ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس قرارداد خرید و ساخت 6 هزار واگن باری با یک شرکت روسی ،4900 واگن باری در سه شرکت واگن سازی داخلی با استفاده از منابع مالی 100 درصد خارجی و با 250 میلیون یورو سرمایه گذاری شرکت روسی، ساخته می شود ،1100 واگن نیز از خارج وارد کشور می شود.

 

وی در ادامه افزود: تا زمانی که خط تولید ساخت این واگن های لبه بلند در سه شرکت داخلی آغاز بکار نکند، اجازه نخواهیم داد ، واگنی از خارج وارد کشور شود.

 

احمدی همچنین از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته در روزهای 25 تا 28 اردیبشهت ماه در تهران خبر داد و گفت: این دومین نمایشگاه بین المللی بزرگ ریلی جهان است که در ایران برگزار می شود و 160 شرکت داخلی و 130 شرکت خارجی از 16 کشور جهان در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

 

مشروح این نشست متعاقباً منتشر خواهد شد.

بابک احمدی

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.