| کد خبر: 129347 |

تلفات جانی در کشتی سازی سامسونگ افزایش یافت

تین نیوز

تعداد کشته شدگان حادثۀ سقوط یک دستگاه جرثقیل در یارد کشتی سازی سامسونگ کرۀ جنوبی به شش تن رسید.

 
به گزارش مانا روز دوشنبه در پی حادثۀ برخورد دو جرثقیل در یارد Geoje کشتی سازی سامسونگ و سقوط یکی از آنها با محموله در سکوی نفتی با حضور بیش از 100 کارگر، پنج نفر جان خود را از دست دادند و یکی از کارگران که وضعیت نامساعدی داشت به تعداد قربانیان افزود. 
 
یکی از آتش نشان های حاضر در ایستگاه Geoje در این باره گفت: کسانی که جان خود را از دست دادند در برخورد مستقیم جرثقیل با بار قرار داشتند و زنجیر فلزی منجر به آسیب تعدادی دیگر از کارگران شد.
این گزارش ادامه داد: ناحیه ای که جرثقیل بر روی آن افتاد یک سکوی نفتی جدید به ارزش 500 میلیون دلار بود که کشتی سازی سامسونگ در حال ساخت آن برای شرکت تابعۀ Total نروژ بود. 
 
این شرکت به رسانه ها گفت: خوشبختانه هیچ یک از کارمندان در این حادثه آسیب ندیده اند و هنوز نمی توان میزان خسارت و تاخیری که به دنبال این حادثه در تحویل سکو شاهد آن خواهیم بود را تعیین کرد.
 
رئیس کشتی سازی سامسونگ از خانواده های قربانیان به موجب حادثه رخ داده پوزش خواست و گفت: همدردی خود را با خانواده های قربانیان و آسیب دیدگان این حادثۀ تلخ اعلام می دارم. تمام تلاش خود را برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی در آیندۀ کشتی سازی به کار خواهم گرفت چرا که تهدید بزرگی برای جان کارگران به حساب می آید. 
 
مدیر کشتی سازی به روزنامه های محلی کره گفت: وقوع این اتفاق به موجب عدم رعایت فرآیند اصولی در عملیات قابل پیش بینی بود. این اتفاق به خوبی عدم هماهنگی بین اپراتورهای جرثقیل و راهنمایان را نشان داد.
 
شایان ذکر است، پلیس کره پرونده ای مبنی بر شناسایی عوامل پشت صحنه این حادثه شامل خطای انسانی و مسائل مربوط به رعایت مقررات تشکیل داده است. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.