| کد خبر: 129311 |

سفیر ارمنستان در نشست فعال‌سازی کریدور خلیج‌فارس-دریای سیاه:

◄ وقت آن رسیده تا روابط اقتصادی ایران و ارمنستان را ارتقا دهیم

تین نیوز

سفیر ارمنستان در نشست فعال‌سازی کریدور خلیج‌فارس-دریای سیاه گفت: زمان آن فرا رسیده تا به عنوان دو کشور همسایه روابط اقتصادی خود را ارتقا دهیم.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، آرتاشس تومانیان در نشست مشترک فعال‌سازی کریدور خلیج‌فارس- دریای سیاه که امروز در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد با قدردانی از حمایت‌های اتاق تهران گفت: ما همکاری و حمایت و مساعدت اتاق را همواره کنار خودمان احساس کردیم. از طرف خودم به عنوان نماینده دولت ارمنستان و مدیرکل راه‌آهن قفقاز جنوبی اعلام می‌کنم که ما همه دوستان جمهوری اسلامی هستیم.

 

تومانیان با اشاره به اهمیت این نشست تاکید کرد: مطمئن هستم این همایش در یک فضای کاری برگزار شده و این امر می‌تواند روابط دوستانه و تجاری ایران و ارمنستان را در سطح بالاتری قرار دهد. زمان آن فرارسیده تا در حوزه اقتصادی نیز روابط‌مان را تقویت کنیم.

 

سفیر ارمنستان با اشاره سیاست‌های وزارت راه‌وشهرسازی در دولت یازدهم گفت: یک‌سال پیش بودکه وزارت راه‌وشهرسازی اعلام کرد که قصد دارد 4 کریدور را برای ترانزیت فعال کند و ما امروز اینجاییم تا اعلام کنیم که برای تحقق این امر در کنار شما هستیم.

 

او تاکید کرد: امروز جمهوری ارمنستان با پیشنهادهای ویژه‌ای اینجا حضور دارد و این آمادگی را دارد تا این گذرگاه را به طور مشترک مورد بحث و بررسی قرار دهیم. همچنین ما این آمادگی را در سفارت داریم تا همه مسائل حمل‌ونقل را مورد بررسی و بحث قرار بدهیم. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.