| کد خبر: 127718 |

فرماندار هرسین:

پروژه بزرگراه ۲۵کیلومتری هرسین از ابتدای دولت به کُندی پیش می‌رود

تین‌نیوز|پ فرماندار شهرستان هرسین از کُندی پیشرفت پروژه بزرگراه هرسین به طول ۲۵ کیلومتر از ابتدای دولت تا کنون خبر داد.

به گزارش مهر، فرماندار شهرستان هرسین در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گزارشی از موقعیت سیاسی اجتماعی و جغرافیایی شهرستان هرسین را ارائه کرد.

 امیر شاه آبادی گفت: ما امروز در شهرستان هرسین در خصوص دسترسی به شبکه های تلویزیونی به شدت دچار مشکل هستیم و با کمترین بارندگی دچار اختلال می شویم.

 وی گفت: علت این اختلالات مشکل در شبکه فیبر نوری است که در دسترسی به آن دچار مشکل هستیم که حل آن اعتبارات زیادی هم نمی خواهد.

 فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به کمبود مراکز مخابراتی و اینترنتی در روستاها گفت: از مجموعه ۱۳۲ روستای شهرستان هرسین تنها ۱۰ روستا مرکز آی سی تی دارند و از نظر آنتن دهی تلفن همراه نیز مشکلات زیادی داریم که آن را به اطلاع دوستان استان رسانده ایم.

وی در خصوص مطالبات شهرستان هرسین تصریح کرد: بزرگراه هرسین به طول ۲۵ کیلومتر از سال ۹۱ آغاز شده (ابتدای دولت) و تاکنون به پایان نرسیده است این میزان مسافت زیادی نیست که از سال ۹۱ تا الان به طول بیانجامد از شما تقاضا می کنم با وزیر راه رایزنی کنید که سریعتر این پروژه تمام شود.

 شاه آبادی همچنین به مشکل آب شهرستان هرسین اشاره کرد و گفت: در فصل بارندگی ها به دلیل تک منبعی بودن تامین آب شهرستان هرسین و گل آلود بودن دچار مشکل هستیم. به خاطر نوع قرارداد هیچ پیمانکاری حاضر به شروع کار نمی‌شود حفر چاه هم که هزینه بالایی دارد و برای تامین آب بلندمدت شهرستان هم از سد، اعتبارات لازم داریم که مساعدت آقای رئیس جممهور و دولت را لازم دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.