| کد خبر: 127574 |

کارآفرینان مطرح دور دولت را بگیرند

تین‌نیوز| وبلاگ حمید نجف-از دولت می خواهم  به جای تاجران دارای تفکر واردات از تجربیات کارآفرینان شاخص و مطرح در بخش خصوصی برای تحقق شعار "تولید و اشتغال" استفاده کند.

 

در طول سالهای گذشته خود را به بحث تجارت و واردات متکی کردیم و از تریبون‌های مختلف از تولید به صورت شعاری حمایت کردیم در حالی که در عمل کارگزارانی را انتخاب کردیم که همگی به شکلی عقبه تجاری داشته و دارند و تفکرشان تفکر واردات بوده است.

 

 معتقدم بخشی از موانع اشتغال و تولید، افرادی هستند که با تولید بیگانه‌اند و در بدنه دولت قرار دارند لذا دولت باید از افراد کارآفرین خصوصا در بخش خصوصی استفاده کند و تولیدکنندگان موفق را مورد توجه قرار بدهد.

 

 کارآفرینان مطرح باید دور دولت را بگیرند و افرادی که به اسم تاجر شناخته می‌شوند، نمی‌توانند دولت را در تحقق اهداف تولید و اشتغال همراهی کنند و دولت برای تحقق شعار امسال لازم است تا تولیدگرانی که حرفی برای گفتن دارند و در بخش خصوصی شاخص‌اند به کار بگیرد تا هم حوزه کارآفرینی آنها را گسترش دهد و هم از توانمندی، تجربیات و تفکراتشان استفاده کند.

 

وقتی در داخل کشورمان تنوع اقلام خوراکی با بهترین کیفیت را داریم، چرا باید از گمرکات مربا وارد کنیم و چند میلیون دلار بابت آن بپردازیم؟

 

 دولت باید جلوی واردات بی رویه برندهای خارجی و ترکیه‌ای را بگیرد و از برند ایرانی حمایت کند حتی اگر از طریق مسافر وارد کشور می‌شود، جریمه‌های سنگین به آن ببندد تا برندهای ایرانی نابود نشوند.

 

اسکله‌ها و گمرکات ما نباید محل واردات بی رویه کالا شوند و اگر قرار به واردات کالا است باید دستگاه‌ها و تجهیزاتی را وارد کنیم که بخش تولید به شدت به آنها نیازمند است.

 

برگرفته از خبر ایسنا

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.