| کد خبر: 12663 |

۴۲۰ میلیارد ریال به طرح‌های راهداری بوشهر تخصیص یافت

تین نیوز |  مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: اعتبارات راهداری استان بوشهر از۲۱۰ میلیارد ریال سال گذشته به ۴۲۰ میلیارد ریال امسال افزایش یافت كه تحول مهمی در بخش راهداری استان بوشهر ایجاد می‌كند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، علیرضا صفایی با بیان اینكه استان بوشهر از لحاظ راه‌ها از جایگاه خوبی در بین استان‌های كشور برخوردار است اظهار كرد: طول راههای استحفاظی استان بوشهر شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی 4 هزار و 340 كیلومتر است كه نیمی ازآن راه روستایی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های راهداری در استان تصریح كرد: در استان بوشهردرشبانه‌ روز 24 هزار تردد در جاده‌ها انجام می‌شود كه از این میزان تردد چهار هزار و 500 تردد آن مربوط به بزرگراه‌ها و راههای اصلی است.

مدیركل راه و شهرسازی استان بوشهر از افزایش دو برابری اعتبارات راهداری استالن بوشهر خبرداد و گفت: اعتبارات راهداری استان بوشهر از210 میلیارد ریال سال گذشته به 420 میلیارد ریال امسال افزایش یافت كه تحول مهمی در بخش راهداری استان بوشهر ایجاد می‌كند.

وی فعالیت‌هایی همچون روكش آسفالت و عملیات حفاظتی و ارتقا ایمنی راه‌ها و نگه‌داری پل‌ها رااز جمله فعالیت‌های راهداری دانست و گفت: 15 راهدارخانه ثابت و سیار در استان بوشهر وجود دارد و خدمات مطلوبی نیز از سوی راهداری‌ها با مراجعه كنندگان ارائه می‌شود.

صفایی افزود: تجهیز بزرگراه‌های استان بوشهر به دوربین‌های كنترل سرعت و راه‌های اصلی دوطرفه به سیستم های كنترل سبقت غیرمجاز می‌تواند گامی موثر در راستای كاهش شدت تصادفات و تلفات ناشی از آن باشد.

وی با اشاره به نقش آموزش در بهبود ایمنی راه‌ها گفت: آموزش‌های عمومی موثر درمیان مدت و بلند مدت و اجرای مقررات به عنوان زودبازده ترین راهكار، نظارت و ارزیابی و تامین استانداردها و انجام اقدامات كم هزینه است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.