| کد خبر: 126550 |

اعتراض فرمانداری‌تهران به شهرداری

تین‌نیوز| معاون عمرانی فرمانداری تهران با تاکید بر اینکه در مصوبه ستاد سفرهای نوروزی اعلام شده بود که کار عمرانی در معابر عمومی شهر تهران تا 15 فروردین‌ ماه ممنوع است، افزود: عملیات عمرانی شهرداری تهران در چهار راه‌های سیروس، سرچشمه، مخبرالدوله و میدان بهارستان تخطی از مصوبه این ستاد است.


به گزارش روزنامه قانون، معاون عمرانی فرمانداری تهران با تاکید بر اینکه در مصوبه ستاد سفرهای نوروزی اعلام شده بود که کار عمرانی در معابر عمومی شهر تهران تا 15 فروردین‌ ماه ممنوع است، افزود: عملیات عمرانی شهرداری تهران در چهار راه‌های سیروس، سرچشمه، مخبرالدوله و میدان بهارستان تخطی از مصوبه این ستاد است.
 
به گزارش قانون به نقل از ایسنا، غلامحسین آرام درخصوص ترافیک ایجاد شده ناشی از عملیات عمرانی شهرداری تهران در چهارراه‌های سیروس، مخبرالدوله و میدان بهارستان و اعتراض شهروندان و رانندگان در این باره گفت: در حالی که شهرداری تهران به سایر دستگاه‌ها اعلام می‌کند که در ایام تعطیلات نوروز باید از عملیات عمرانی در معابر عمومی خودداری کنند، باید خودش در این حوزه پیشتاز باشد اما متاسفانه شاهد بودیم که در این ایام، در چند معبر عمومی دست به عملیات عمرانی زده و موجب پر حجم شدن ترافیک در این معابر شده است.
 
وی افزود: شهرداری تهران با تصور اینکه در این ایام معابر خلوت هستند، عملیات عمرانی را آغاز کرده غافل از اینکه بسیاری از مسافران از سایر استان‌ها که به تهران سفر می‌کنند برای بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این منطقه باید از این معابر عبور کنند لذا این اقدام موجب ترافیک در منطقه شده است.

معاون عمرانی فرمانداری تهران تاکید کرد: این اقدام شهرداری تهران قابل قبول نبود و حداقل باید درخصوص تغییر مسیرها و انجام عملیات عمرانی اطلاع‌رسانی لازم را انجام می‌داد، ضمن اینکه در مصوبه ستاد سفرهای نوروزی آمده بود که تمام دستگاه‌ها مکلف هستند که کار عمرانی در معابر عمومی در 15 روز تعطیلات نوروز متوقف کنند، لذا این اقدام شهرداری تهران تخطی از این مصوبه بوده است.

وی تاکید کرد: مصوبه‌ای درباره انجام عملیات عمرانی در معابری که مشغول کار هستند به فرمانداری تهران ارسال نشده است.
در سیصد و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران، مجتبی شاکری رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران نیز با اشاره به تشدید ترافیک به دنبال اجرای سنگفرش در چهار معبر پرتردد شهر، گفت: راه پاسداشت میراث فرهنگی و تاریخی، کندن آسفالت و سنگفرش کردن نیست. طرح سنگفرش کردن چهار میدان و چهارراه مهم شهر مجوز منطقی ندارد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.