| کد خبر: 126534 |

ایمن نبودن خودروها نباید به قیمت جان مردم تمام شود

تین‌نیوز| عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس،تاکید کرد که خودروهای تولیدی متناسب با جاده های کشور نیست و تلفات و خسارات جبران ناپذیری همانند تلفات جانی یا نقص عضو به شهروندان وارد می کند.

محمدرضا منصوری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حجم بالای تصادفات جاده ای در کشور به ویژه در ایام نوروز، گفت:خودروهای تولیدی متناسب با جاده های کشور نیست و تلفات و خسارات جبران ناپذیری همانند تلفات جانی یا نقص عضو به شهروندان وارد می کند.
 
نماینده مردم ساوه و زرندیه درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه در بین خودروهای داخلی پراید و برخی محصولات پژو به دلیل عدم ایمنی و کیفیت مناسب بیشترین حجم تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داده اند،افزود:متاسفانه ترمز برخی از این خودروها به موقع عمل نمی کند و خسارات جبران ناپذیری وارد می کند و برخی از این خودروها "ایربگ" مناسبی ندارند،که در وقوع تصادفات خسارات را کاهش دهد.

لزوم افزایش استاندار خودروها
منصوری بااشاره به اینکه بدنه برخی خودروهای داخلی با کیفیت نیست،ادامه داد:عوامل ناشی از عدم ایمنی خودرو به همراه استاندارد نبودن جاده ها و عدم رعایت قوانین و مقررات کشور را دچار آسیب های جبران ناپذیری می کند.
وی برلزوم افزایش استاندار خودروها تاکید کرد و یادآور شد:استقبال از خودروی پراید و پژو که متناسب با قدرت خرید قشر متوسط رو به پایین است بیشتر بوده و بالطبع با کیفیت پایین تعداد تصادفات ناشی از این خودروها افزایش می یابد.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،با تاکید برضرورت رقابتی شدن بازارخودرو،تصریح کرد:ایمن نبودن خودروها و استاندارد نبودن جاده ها نباید به قیمت جان مردم تمام شود و خودروسازان باید هرچه سریعتر در جهت کیفی سازی محصولات خود گام بردارند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.