| کد خبر: 125413 |

۴ کشته و ۱۸ مجروح در تصادفات جاده‌ای استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته

تین‌نیوز|  رئیس پلیس راه استان اصفهان از وقوع ۴ تصادف منجر به فوت و ۸ تصادف منجر به مجروحیت هموطنان در جاده‌های استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین پورقیصری اظهار داشت: روز گذشته یک دستگاه کامیون ولوو به علت عدم رعایت فاصله طولی با یک سواری پراید در آزاد راه امیرکبیر برخورد کرد که متاسفانه سرنشین پراید در دم جان باخت.

وی افزود: در حادثه‌ای دیگر یک دستگاه سواری پراید در محور میمه به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد که متاسفانه سرنشین آن فوت و راننده مجروح شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در محور اردستان یک دستگاه تاکسی سمند به علت عدم توجه به جلو با یک کامیون بنز تصادف کرد که متاسفانه یکی از سرنشینانش فوت و دیگر سرنشین مجروح شد.

وی ادامه داد: همچنین در محور دستجاء یک سواری پراید، دو دستگاه وانت مزدا و یک سواری پژو با یکدیگر و دو عابر پیاده برخورد کردند که متاسفانه راننده پراید فوت و دو عابر پیاده مجروح شدند و علت حادثه در دست بررسی است.
پورقیصری بیان کرد: همچین در جاده‌های استان اصفهان 8 تصادف رانندگی اتفاق افتاد که منجر به مجروحیت 14 نفر از هموطنان شد.

وی ادامه داد: این حوادث رانندگی در محورهای اردستان -بادرود، داران -تیران، امیر کبیر، فرودگاه، جوجیل -زازران و اردستان –نائین اتفاق افتادند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان بیان کرد: علت وقوع اکثر این حوادث جاده‌ای تخطی از سرعت مطمئنه و مجاز، عدم توجه به جلو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان اصفهان در مرکز کشور قرار داشته و به عنوان گذرگاه عبوری است همه ساله شاهد ورود مسافران جاده‌ای زیادی است، از طرفی جاده‌های این استان به دلیل کویری بودن صاف و یکنواخت هستند که خستگی و خواب آلودگی برای راننده می‌آورند.

پورقیصری خاطرنشان کرد: از تمام رانندگان و مسافران جاده‌ای تقاضا می‌شود با صبر و حوصله رانندگی کنند و هرگاه احساس خستگی و خواب آلودگی داشتند در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.