| کد خبر: 125397 |

۲ نفر در سوانح رانندگی استان سمنان جان باختند

تین‌نیوز| رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه طی ۲۴ساعته گذشته سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان دو کشته برجای گذاشت، گفت: این حوادث همچنین ۱۶مجروح داشت.
 

سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان سمنان در شبانه روز گذشته متاسفانه دو کشته برجای گذاشت بر لزوم توجه بیشتر رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی و هشدارهای پلیس راه تاکید و ابراز داشت: ۹صبح روز گذشته در کیلومتر ۵۳ محور میامی-سبزوار در اثر واژگونی پراید نوجوان ۱۵ساله مجروح و خانم ۵۳ساله متاسفانه جان باخت.

وی افزود: در حادثه دیگری ساعت ۱۲:۱۵کیلومتر ۶۰محور فرعی ری آباد میامی راننده ۵۵ساله مجروح و محمد صدرا کودک پنج ساله در بیمارستان جان خود را از دست داد و این حوادث نشان می دهد که در هر دو حادثه به علت بی توجهی راننده به جلو رخ داد که هوشیاری راننده و سرنشینان می توانست از وقوع این حوادث تلخ جلوگیری کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی ۲۴ساعت گذشته محورهای مواصلاتی استان ۹فقره سانحه جرحی و ۱۶مجروح نیز برجای گذاشته است، ابراز داشت: استفاده نکردن از تلفن همراه حین رانندگی، بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشینان خودرو، استراحت به موقع در زمان خستگی و خواب آلودگی می تواند بروز سوانح و حوادث را به حداقل کاهش دهد.

خسروجردی بابیان اینکه تردد در محورهای استان سمنان روان است، تصریح کرد: بیشترین سوانح رانندگی در ورودی شهرها رخ می دهد لذا از رانندگان تقاضا داریم در قسمت ورودی شهرها با آرامش و رعایت فاصله طولی رانندگی کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

وی افزود: زائرسراها، اماکن مذهبی و مدارس در سطح استان سمنان تجهیز و آماده پذیرای مسافران نوروزی است لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری در این مکان ها متوقف شده و پس از استراحت با هوشیاری کامل طی مسیر کنند و از عجله و شتاب به شدت بپرهیزند تا سفر خوبی را برای خود و سرنشیان خودرو فراهم کنند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.