| کد خبر: 124147 |

راهدارخانه‌های جدید در جاده‌های استان اردبیل را‌ه‌اندازی می‌شود

تین نیوز| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در حال حاضر راهدارخانه‌های جدید در جاده‌های استان اردبیل را‌ه‌اندازی می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل، علی رحمتی در مراسم تجلیل از عوامل ایمنی و حمل و نقل در کاهش تلفات جاده‌ای استان که با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد افزود: در حال حاضر تمهیدات لازم برای ایمنی جاده‌های مواصلاتی، کوهستانی و اصلی و فرعی استان اردبیل انجام شده و اقدامات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در جاده‌های اردبیل انجام شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به این‌که نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در آستانه فرارسیدن تعطیلات نوروزی در آمادگی کاملی به سر می‌برند تا در جاده‌های استان به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کنند، افزود: تامین امنیت رانندگان و مسافران در جاده‌های اردبیل برای ما یک رسالت بسیار خطیر و حساس است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی جاده‌های مواصلاتی خبر داد و گفت: لکه‌گیری جاده‌های اردبیل نیز با مساعد شدن هوا انجام می‌شود تا بتوانیم سفر خوب و خوشی را برای هموطنان ایرانی در استان اردبیل رقم بزنیم.

رحمتی از کسب رتبه نخست استان اردبیل در کاهش تلفات جاده‌ای درسال 94 خبر داد و بیان کرد: این گام در سایه دستگاههای اجرایی از جمله پلیس راه، راهداری، هلال احمر، اورژانس، رسانه‌ها و استانداری انجام شد که تمام زحمات دست‌اندرکاران و مردم فهیم استان اردبیل در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی تصریح کرد: کسب رتبه نخست استان اردبیل در کاهش تلفات جاده‌ای یک امتیاز بسیار بزرگ برای منطقه است، چرا که در گذشته کاهش وقوع تصادفات بیشتری بودیم که هم‌اکنون با همت دستگاههای اجرایی خوشبختانه استان اردبیل توانسته در این امر بسیار موفق عمل کند.

در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران و عوامل حمل و نقل در کاهش تلفات جاده‌ای استان اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.