| کد خبر: 12322 |

اعزام هیئتی برای بررسی آتش سوزی اسکانیا در لرستان / نقص فنی سیستم برق بازهم حادثه ساز شد

تین نیوز | رئیس پلیس راه استان لرستان از اعزام هیئتی برای بررسی آتش سوزی اسکانیا خبر داد و گفت: به نظر می رسد مشابه دیگر حوادث رخ داده برای اتوبوسهای اسکانیا نقص فنی سیستم سیم کشی برق حادثه ساز شده باشد.
 
سرهنگ محمود حسینی اظهار داشت: به منظور بررسی حادثه آتش سوزی رخ داده در اتوبوس اسکانیا در آزادراه خرم آباد - پل زال طی روز گذشته هیئتی از پلیس راه ناجا به استان لرستان سفر کردند.
 
وی ادامه داد: این هیئت که متشکل از چهار نفر بودند روز گذشته با حضور در محل حادثه نسبت به بررسی ابعاد موضوع اقدام کرده و شب گذشته به تهران برگشتند.
 
رئیس پلیس راه استان لرستان با بیان اینکه نتیجه بررسی ها از سوی پلیس راه ناجا اعلام می شود عنوان کرد: به نظر می رسد طبق معمول مشکل نقص فنی سیستم برق اتوبوس اسکانیا مشکل ساز شده باشد.
 
سرهنگ حسینی با بیان اینکه آتش سوزی از عقب ماشین و از کنار دینام یعنی محل سیم کشی برق اسکانیا آغاز شده است عنوان کرد: طی سالجاری این نخستین مورد از آتش سوزی اتوبوسهای اسکانیا در استان لرستان است.
 
وی افزود: این در حالیست که سال گذشته نیز یک مورد آتش سوزی اتوبوس اسکانیا در محورهای استان لرستان به وقوع پیوست که دلیل این آتش سوزی نیز نقص در سیستم سیم کشی برق این خودرو بوده است.
 
رئیس پلیس راه استان لرستان با بیان اینکه حادثه رخ داده طی روز گذشته در اتوبوس اسکانیا خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشت عنوان کرد: خوشبختانه راننده هوشیار بوده و به محض پیچیدن دود در ماشین نسبت به پیاده کردن همه مسافران و حتی وسایل آنها اقدام می کند.
 
سرهنگ حسینی عنوان کرد: به محض تخلیه مسافران، اتوبوس اسکانیا دچار آتش سوزی شده که به دنبال وقوع حریق این اتوبوس به طور کامل در آتش سوخت.
 
وی افزود: برای اطفای حریق اتوبوس اسکانیا در محور آزادراه خرم آباد - پل زال اکیپهای آتش نشانی خرم آباد به محل حادثه اعزام شدند.
 
رئیس پلیس راه استان لرستان با بیان اینکه این اتوبوس در مسیر اهواز به تهران حرکت می کرده است، عنوان کرد: همچنین به منظور انتقال مسافران این اتوبوس به مقصد تهران با هماهنگی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان یک دستگاه اتوبوس اختصاص داده شد و همان ساعت سه و نیم بامداد نسبت به اعزام مسافران اقدامات لازم صورت گرفت.
 
سرهنگ حسینی با اشاره به وقوع حادثه در 25 کیلومتری آزادراه خرم آباد - پل زال عنوان کرد: در هنگام حادثه ظرفیت 42 نفری اتوبوس تکمیل بوده که خوشبختانه با اقدام به موقع راننده از تلفات انسانی این حادثه جلوگیری شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.