| کد خبر: 1212 |

اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات هموطنان درخصوص کلیه قطارهای مسافری شبکه ریلی

تین نیوز | سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مركز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند خواهد بود.
 
به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مسافران و متقاضیان گرامی می توانند پس از تماس با شماره مذكور(5149-021) از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکتهای مسافری، مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن از جمله استرداد بلیت، صدور المثنی، حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی، معرفی ایستگاه ها و ... بهره مند گردند.
 
همچنین متقاضیان محترم پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا، فاکس، کارشناسان سامانه اقدام کنند.
 
گفتنی است هموطنان و مسافران عزیزمی توانند با ارسال پیامک به شماره 5149-021 نسبت به گزارش مشکلات احتمالی در قطار به صورت آنلاین اقدام کرده تا متولیان سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات را صورت دهند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.