| کد خبر: 12119 |

بحران مالی در سازمان اتوبوسرانی بوشهر

تین نیوز | رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری بوشهر هفت میلیارد تومان بدهکار است و این میزان بدهی می‌تواند این سازمان را با بحران روبه‌رو کند.
 
نصرالله اسدی صبح امروز در جلسه شورای شهر بوشهر که با حضور فرماندار برگزار شد، اظهار داشت: زمین رها شده در ضلع شرقی بوشهر که مساحت آن به 570 هکتار می‌رسد باید 10 درصد آن از سوی اداره راه و شهرسازی به شهرداری اختصاص یابد که تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
 
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر ادامه داد: پارک 157 هکتاری که در جنوب شهر واقع شده باید عملیات احداث آن اجرایی شود زیرا با ساخت این پارک سرانه فضای سبز بوشهر سه برابر می‌شود.
 
وی ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری بوشهر نیز هفت میلیارد تومان بدهکار است و با توجه به اینکه این میزان بدهی می‌تواند این سازمان را با مشکلاتی روبه رو کند باید راهکار لازم برای این سازمان اندیشیده شود.
 
نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز اظهار کرد: باید شعبه‌هایی از دستگاه‌های خدماتی و اداری به مرکزیت محله بهمنی (واقع در جنوب شهر بوشهر) ایجاد شود تا شهروندان محلات جنوبی مجبور نباشند برای انجام کارهای این‌چنینی مسیر طولانی جنوب تا مرکز شهر را طی کنند.
 
علی اکبر شمسا ادامه داد: گرانی در شهر بوشهر نیز از مشکلات عدیده این شهر است و باید با کنترل و نظارت لازم مراکزی که گران‌فروشی می‌کنند به مردم معرفی شوند تا بیش از این متضرر نشوند.
 
نایب رئیس شورای شهر بوشهر نیز گفت: با توجه به اینکه بیش از 50 درصد جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند باید خدمات و امکانات مناسب نیاز آنها فراهم شود.
 
زهرا رضایی ادامه داد: سلامتی زنان جامعه بر سلامتی جامعه تاثیر زیادی دارد از این‌رو باید نوع نگاه به خانه‌نشین بودن بانوان تغییر کنند و متناسب با نیاز آن‌ها امکانات لازم برای آن‌ها فراهم شود.
 
رضایی تصریح کرد: با توجه به گزارش‌هایی که از شرکت آب و فاضلاب شهری بوشهر منتشر شده به دلیل فرسودگی شبکه‌های توزیع آب، هدررفت آب در شهر بوشهر 30 درصد است و باید اعتبار لازم برای تعویض شبکه‌های فرسوده توزیع آب اختصاص یابد.
 
وی در ارتباط با مشکلات سازمان اتوبوسرانی شهر بوشهر نیز بیان داشت: تعطیلی مدارس از یک سو و همچنین لغو قرار داد یک میلیارد ریالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با سازمان اتوبوسرانی به دلیل انتقال دانشکده انسانی دانشگاه آزاد به بوشهر سازمان اتوبوسرانی را بحران جدی روبه‌رو کرده است و باید راهکار لازم برای برون‌رفت این سازمان از بحران فراهم شود.
 
رضایی خاطرنشان کرد: در هیچ‌جا مشاهده نشده که آرامستان در مرکز شهر واقع شده باشد از این‌رو باید روند انتقال آرامستان بوشهر تسریع شود تا سلامت روانی شهروندان در اطراف آرامستان فعلی بوشهر مورد مخاطره قرار نگیرد.
 
ندا عبدالله‌زاده رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر نیز بیان کرد: شور حال وصف ناپذیری که با جام جهانی فوتبال وارد کانون خانواده شده اهمیت ورزش را بیش از پیش نمایان کرده و همین امر ایجاد می‌کند که نوع نگاه‌ها به ورزش در سطح شهر تغییر کنند.
 
وی ادامه داد: ورزش افراد جامعه را به سمت سلامتی سوق می‌دهد و با توجه به تاثیر ورزش در شادابی و نشاط جوانان می‌توان با گذاشتن اعتبارات خاص برای ورزش برخی از مشکلات قشر جوان را برطرف کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.