| کد خبر: 120038 |

همزمان با دهه مبارکه فجر:

◄ بهره‌برداری از پروژه های راه‌سازی در استان گیلان

تین‌نیوز| اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان همزمان با دهه فجر از دو پروژه راه‌سازی و یک دهنه پل فلزی در شهرستان‌های شفت و رضوانشهر استان گیلان بهره‌برداری شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، همزمان با دهه مبارکه فجر پروژه‌های آسفالت و به‌سازی راه روستایی ذولپیران و آسفالت و به‌سازی راه روستایی چماچا _ مسجد _ جاده خرطوم شهرستان شفت با حضور فرماندار، امام‌جمعه و سایر مسئولین محلی به بهره‌برداری رسید.

احمد ریاضت‌بخش سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان شفت با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: خدمت به نظام جمهوری اسلامی، مردم بزرگ ایران و آرمان‌های امام و رهبری سعادتی است که نصیب ما شده و به خاطر آن خدا را شاکریم.

وی با بیان اینکه پروژه آسفالت راه روستایی ذولپیران به طول ۸۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۴۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه راه مواصلاتی چند روستا به هم متصل می‌گردد.

وی در پایان به  افتتاح پروژه راه روستایی چماچا _ مسجد _ جاده خرطوم به طول ۹۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۲۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: با آسفالت این دو راه روستایی بیش از ۵۸۰ خانوار از نعمت آسفالت بهره‌مند شدند.

برات کارنیا سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان رضوانشهر با تبریک دهه فجر گفت: پل فلزی روشن‌ده شهرستان رضوانشهر به طول ۲۳ متر و به عرض ۵/۵ متر که با بهره‌برداری آن حدود ۶۰۰ خانوار از آن بهره‌مند می‌گردند با هزینه‌ای بالغ بر  ۳۵۰۰ میلیون ریال و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

همچنین کامران خاکپور سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بندر انزلی از آغاز عملیات روکش آسفالت راه روستایی کچلک بندر انزلی به طول یک و نیم کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۲۵۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: به یاری خداوند تا چند روز آتی عملیات اجرائی این پروژه به پایان خواهد رسید که با بهره‌برداری از این راه روستایی ۷۲۰ خانوار از نعمت آسفالت بهره‌مند می‌گردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.