| کد خبر: 116844 |

زیر گذر محتشم کاشانی کرج به بهره‌برداری رسید

تین‌نیوز| در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح زیر گذر محتشم کاشانی شهر کرج به بهره‌برداری رسید.محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح طرح مهرویلا با یادآوری بخشی از همیت‌ها و تلاش‌های مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای توسعه و آبادانی کشور گفت: این طرح عظیم و عام المنفعه را به‌عنوان هدیه به روح مطهر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تقدیم می‌کنیم.وی در ادامه با تاکید بر اینکه در کشور نیاز به آبادانی و توسعه داریم، تصریح کرد: رمز چنین اقداماتی وحدت و همدلی است و همه مسوولان باید با هم برای یک هدف کار کنند.وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: اینکه طرحی عظیم یک سال زودتر از زمان تعیین شده به بهره‌برداری می‌رسد گام بزرگی است.واعظی اظهار کرد: البرز از استان‌های مهم کشور و معین برای پایتخت کشور است، از این رو در دولت، هرچه برای استان و کلان‌شهر کرج کار شود، پشتوانه ما در پایتخت تقویت شده از این رو خواهان تداوم این همدلی هستیم.

 
وحدت مدیران استان، عامل موفقیت
طهایی، استاندار البرز نیز در این مراسم با تاکید بر وحدت و انسجام موجود در استان آن را فرصتی بی‌نظیر برای خدمت‌رسانی به مردم دانست و افزود: فاصله‌ای بین دستگاه اجرا، قضا و مقننه در استان البرز وجود ندارد و همه در کنار هم در تلاش هستیم تا ضمن بررسی و شناسایی نیازهای مردم البرز برای تامین آنها گام برداریم. وی گفت: دولت با تدابیری که در سطح بین‌الملل و طی این سه سال داشته و به‌رغم گرفتاری‌های بسیار، قدم‌های موثری در بهبود شرایط برداشته است و این موضوع نویدبخش روزهای خوب در آینده است. نماینده کرج در مجلس نیز در این مراسم طرح‌های بزرگ استان البرز در حوزه مدیریت شهری را مظهر وحدت ارکان مدیران شهری و مسوولان استانی دانست و گفت: از آنجا که همه ما برای خدمت‌رسانی به مردم در جایگاه‌های خود قرار گرفته‌ایم این وحدت می‌تواند ادامه یافته تا برنامه‌ریزی‌ها در جهت توسعه همه‌جانبه شهر و استان به ثمر بنشیند.
 
مهر ویلا از مظاهر توسعه شهری
شهردار کرج نیز در مراسم افتتاح این طرح گفت: اجرای این طرح در کنار تملک زمین آن بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای مدیریت شهری هزینه داشته و براساس توافق‌هایی که صورت گرفت 250 میلیارد تومان هزینه این طرح به صورت نقدی و 250میلیارد تومان دیگر تهاتر خواهد بود که با عدم تسویه پیمانکار، کار به پایان رسیده و طرح افتتاح شده است. شهردار بابیان اینکه برای احداث این تونل مجتمعی تجاری در محل در نظر گرفته ‏شده است، تصریح کرد: انجام ۱۲۰ هزار مترمکعب خاک‏ریزی، ۶۰۰ هزار مترمکعب خاک‏برداری و ۴۷هزار تن آسفالت از دیگر اقداماتی است که برای احداث این طرح به انجام رسیده است. وی گفت: این طرح یکی از مظاهر ارزشمند توسعه شهری کرج است و با مدیریت هزینه‌ای که صورت گرفته می‌توان آن را مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.