| کد خبر: 116273 |

◄ بازدید مدیرکل منابع انسانی سازمان حمل‌ونقل از یزد

تین‌نیوز| مدیر کل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، گودرز محمودی مدیر کل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، در سفر خود به استان یزد از بدو ورود، همراه با محسن صادقیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و معاونین وی، ضمن حضور در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، از ساختمان در حال احداث این اداره کل بازدید نمودند.
 
 مدیر کل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، در ادامه سفر خود به استان یزد، ضمن حضور درجمع معاونین، روسای ادارات ستادی و شهرستانی این اداره کل، عنوان داشت: تا پایان سال جاری، حقوق و مزایای همکاران عزیزی که از حوزه راهداری به حمل و نقل، نقل مکان می کنند، همچنان از محل منابع استانی پرداخت می شود.
  
محمودی، ضمن اشاره به تجمیع کل قراردادها و تقسیم آنها به دو دسته دائم و غیر دائم، بر نهایی شدن تشکیلات در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تاکید کرد و ابلاغ این تشکیلات را در ظرف دو هفته آینده، نوید داد.
 
 مدیر کل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، احداث و تعمیرات اساسی راهدارخانه ها، احداث، تکمیل و تعمیرات اساسی ساختمان های اداری و افزودن بودجه استان ها را از دیگر برنامه های سازمان، در سال آینده دانست و ضمن تأکید به تلاش بیش از پیش در راستای اهداف سازمانی، موضوع صرفه جویی را توصیه نمود.
  
لازم به ذکر است، گودرز محمودی، در جریان این دیدار صمیمانه، درخواست ها و نظرات کارکنان را استماع و برنامه های راهبردی سازمان متبوع در خصوص مسائل مختلفی نظیر: تبدیل وضعیت نیروها، وام مسکن، آیین نامه رفاهی، کمبود نیرو، تسهیلات و کمک هزینه، که از سوی کارکنان طرح شده بود، پاسخ داد.
 
 در ادامه این نشست، مهندس محسن صادقیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان یزد، ضمن خوش آمدگویی به مهندس محمودی، مدیر کل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان و تمجید و تجلیل از محسنات وی، به سخنان خود در گذشته اشاره کرد و روز های خوبی را پیش روی این اداره کل، ترسیم نمود.
 
 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان یزد، در پایان این نشست، به مشکلات فرا روی سازمان، اعم از وضعیت ساختمان مرکزی این اداره کل، نوسازی و تکمیل ساختمان های ادارات شهرستانی و تبدیل وضعیت کارکنان، با قرارداد های طرح دارای کد شناسه این اداره کل، اشاره نمود​.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.