| کد خبر: 115660 |

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن:

◄ آغاز پروژه توانمندسازی کارشناسان کلیدی حوزه فنی و زیر بنایی راه‌آهن

تین‌نیوز|

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن گفت: در راستای چشم‌انداز بزرگ راه‌آهن کشور مبتنی بر دستیابی به راه‌آهنی پیشرفته، مدرن و کارآمد و با تأکید بر نقش بی‌بدیل سرمایه‌های انسانی در تحقق این چشم‌انداز، از مرداد سال ۹۵، پروژه توانمندسازی مدیران و کارشناسان کلیدی حوزه فنی و زیر بنایی شروع‌شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ مازیار یزدانی، معاون فنی و زیر بنایی در نهمین سمینار معاونین فنی و روسای گروه‌ها و ادارات کل مناطق راه‌آهن اظهار داشت: از ۴ تیرماه سال ۹۳ تاکنون شاهد برگزاری ۹ سمینار در مجموعه راه‌آهن با حضور متخصصان فنی و زیر بنایی بودیم. هدف مهم در این گردهمایی رویکرد بررسی چالش‌ها و موانع پیش روی توسعه و استفاده از فرصت‌های موجود است.

یزدانی در ادامه خاطرنشان کرد: مشورت برای هر تصمیمی یک امری ضروری به شمار می‌آید. گردهمایی‌های فنی، هم‌اندیشی یک سیستم و مجموعه را در جهت شکوفایی کارها و فعالیت‌های اجرایی به دنبال دارد. نتایج حاصل از این نشست‌ها و گردهمایی به لایه‌های اجرایی راه‌آهن در قالب راهکارهای علمی و عملی سرایت می‌کند. تاکنون اقدامات و گام‌های مهمی در حوزه فنی و زیر بنایی انجام شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده است اما این کافی نیست و ما راه زیادی برای رسیدن به اهداف مورد نظر در بخش زیر بنایی راه‌آهن داریم.

معاون فنی و زیر بنایی همچنین گفت: سمینار فوق به سه موضوع اصلی و اساسی توانمندسازی، جشنواره ایده و اقدام و خروجی سیستم نت را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد. توانمندسازی فرایندی است که طی آن شایستگی‌ها و قابلیت‌های مدیران و کارشناسان سازمان شناسایی شده و برنامه جامعی برای توسعه، ارتقا و استفاده از این شایستگی‌ها طراحی و اجرا می‌شود. در راستای چشم‌انداز بزرگ راه‌آهن کشور مبتنی بر دستیابی به راه‌آهنی پیشرفته، مدرن و کارآمد و با تأکید بر نقش بی‌بدیل سرمایه‌های انسانی در تحقق این چشم‌انداز، از مرداد سال ۹۵، پروژه توانمندسازی مدیران و کارشناسان کلیدی حوزه فنی و زیر بنایی شروع‌شده است.

وی در پایان با اشاره به نیروی انسانی در پروژه توانمندسازی گفت: موضوع نیروی انسانی یکی از پایه‌های اصلی در جهت پیشرفت و توسعه حوزه فنی و زیر بنایی است که ما برای پروژه‌های ریلی بایستی حمایت‌های لازم را به عمل آوریم. کارهای خوبی در بخش توانمندسازی راه‌آهن در دست اجرا است و طی سه سال گذشته در حوزه فنی و زیربنایی شروع‌شده که تا ۶ ماه آینده شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.