| کد خبر: 115585 |

مهرآباد نوروزی ویژه را برای مسافران هوایی رقم می‌زند

تین‌نیوز| مدیرکل فرودگاه مهرآباد٬ تأمین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، نظارت بر عملكرد شركت‌های هواپیمایی و ارگان‎های خدمت‎رسان فرودگاهی را در سرلوحه اقدامات این فرودگاه در نوروز 96 عنوان کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، علی رستمی با بیان اینكه در نوروز 96، با ارائه خدماتی متفاوت در مهرآباد، نوروزی خاص و ویژه خواهیم داشت، گفت: تأمین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، نظارت بر عملكرد شركت‌های هواپیمایی و ارگان‎های خدمت‎رسان فرودگاهی و همچنین آماده‌سازی ترمینال‌ها، نمازخانه‌ها، رستوران‌ها، پاركینگ‌ها و تاكسیرانی و فرآیندهای اعزام و پذیرش مسافر از اولویت‌های خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در فرودگاه مهرآباد است.

وی با اشاره به اینکه مهرآباد به بیش از 40 درصد از پروازهای داخلی در سفرهای نوروزی خدمت می‎دهد، گفت: به طور میانگین مهرآباد  بیش از 350 پرواز روزانه دارد كه پیش‎بینی می‎كنیم در ایام نوروزی به بیش از 380 پرواز برسد. طبق آمار این فرودگاه در سال گذشته از 25 اسفند تا 15 فروردین، شاهد جابجایی بیش از 822 هزار مسافر توسط 7000 پرواز بود.

رستمی با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در مهرآباد و برگزاری اولین جلسه آن در نیمه اول دی ماه 95، به جهت آمادگی استقبال از سفرهای نوروزی گفت: امسال اقدامات لازم برای تدوین برنامه‎های نوروزی را از دی ماه شروع کرده‎ایم تا فرصت بیشتری برای تكمیل پروژه‎های در دست اقدام داشته باشیم.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در بیان اقدامات در حال انجام برای خدمت‎رسانی بهتر در ایام نوروز، گفت: بهره‎برداری از باند 29 و تكمیل و ساماندهی مسیر مقابل ترمینال 1 و 2 و روانسازی تردد خودرو و مسافران، زیباسازی و ایجاد فضای سبز و ترمینال‎ها و نوسازی سرویس‎های بهداشتی، نوسازی پله‎های برقی و آسانسورها، زیباسازی محوطه و فضای سبز محاوط و كاشت گل‎های فصلی و رنگ‎آمیزی جداول، تكمیل پروژه‎های عمرانی و رسیدگی به پاركینگ‎های خودرو از جمله این اقدامات است.

وی در مورد اهمیت وقت مسافران و حفظ حقوق آنان گفت: شركت‎های هواپیمایی باید از قبل در مورد ساعت و میزان تأخیرات احتمالی پروازها به مسافران اطلاع‎رسانی كنند تا آنها در فرودگاه دچار سر در گمی و اتلاف وقت نشوند و همچنین در زمان پرواز نیز باید نماینده تام‌الاختیار آنها جهت پاسخگویی به مسافران در مهرآباد  حضور داشته باشند.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در پایان گفت: امیدوارم با تلاش مؤثر تمامی همکاران و بهره‎برداری حداکثری از ظرفیت‎ها و امكانات موجود ضمن ایجاد رضایت در مسافران بتوانیم در برنامه ارزیابی خدمات فرودگاه‎ها که در پایان عملیات نوروزی انجام می‎شود همچون سنوات گذشته از برترین‎ها باشیم.  
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.