| کد خبر: 114810 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ مطالعات برای راه‌اندازی سیستم صوت در اتوبوسرانی تهران

تین‌نیوز| مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از تصمیم این شرکت به منظور راه‌اندازی سیستم اعلام صوت ایستگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پیمان سنندجی با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین سیستمها در ناوگان اتوبوسرانی به کار گرفتن سیستم صوت برای مطلع کردن مسافران از نام ایستگاهی است که شاید به هر دلیلی قادر به شناسایی آن نباشند.
 
وی در ادامه سخنان خود در گفتوگو با این شبکه خبری، افزود: مطالعات در ارتباط با راه‌اندازی سیستم اعلام صوت برای بکارگیری آن در ناوگان اتوبوسرانی اغاز شده و امید می‌رود تا پایان سال شاهد کلید خوردن این طرح باشیم.

سنندجی هم‌چنین با اشاره به این‌که سامانه معلولان و جانبازان در حال حاضر3000 عضو دارد، گفت : شماره تلفن 6305 آماده پذیرش و درخواست‌های این جانبازان است، در حال حاضر 102 نفر از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی در سامانه معلولان وجانبازان به این قشر خدمات دهی می‌کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر این‌که نصب تابلوهای بریل در همه ایستگاه‌های اتوبوس در دستور کار قرار گرفته است،تصریح کرد: این اتفاق در خط یک رخ داده است و می‌تواند در همه ایستگاه‌های دیگر پیاده‌سازی شود.

سنندجی در پایان سخنان خود با یادآوری تلاش به منظور راه‌اندازی سیستم اعلام صوت هنگام رسیدن به ایستگاه و اقدامات دیگر به فراخور حال مسافران، خاطرنشان کرد: این مجموعه به مرور زمان گسترش پیدا کرده و با ظرفیت و امکانات هرچه تمام‌تر به عموم مسافران خدمات رسانی خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز، تاکنون تعداد 200 دستگاه اتوبوس درون‌شهري شرکت اتوبوسرانی اصفهان به سیستم صوتی اعلام ایستگاه و اذان‌گوی خودکار مجهز شده است،  با پيگيري‌های انجام شده در چندين مرحله در زمان‌های مختلف همه نواقص اجرائی طرح سيستم صوتی اعلام ايستگاه و اذان‌گوی این شعر برطرف شده است.

براساس این گزارش، این سیستم مورد استقبال تعداد زیادی از شهروندان روشن دل اصفهانی قرار گرفته است.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.