| کد خبر: 114803 |

دفتر صدور الکترونیکی روادید به زودی در فرودگاه ارومیه افتتاح می شود

تین‌نیوز| مسئول دفتر نمایندگی وزرات امور خارجه در آذربایجان غربی گفت: دفتر صدور الکترونیکی روادید در فرودگاه ارومیه به زودی افتتاح می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، در جلسه ای که روز سه شنبه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان، نماینده وزارت امور خارجه در ارومیه، مسئولان انجمن های صنفی گردشگری و تعدادی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی برگزارشد، نماینده وزرات امور خارجه در آذربایجان غربی افزود: به زودی دفتر صدور الکترونیکی روادید بین المللی در فرودگاه ارومیه افتتاح می شود که این امر در تسهیل مبادلات توریست، نقش بسزائی را خواهد داشت.

احمد منتظمی با اشاره به نقش گردشگری در تحقق اهداف سیاست اقتصاد مقاومتی دولت گفت: این نهاد از آژانس هائی که در اجرای تورهای دوجانبه با کشورهای همسایه پیشرو باشند، حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد.

در این جلسه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی هم اظهار کرد: آژانس های خدمات گردشگری مهمترین کانال های توزیع و ترویج سفر به شمار می آیند و این توانائی را دارند که به صورت موثر ظرفیت های گردشگری استان را در جوامع هدف معرفی کنند.

جلیل جباری ادامه داد: آذربایجان غربی ظرفیت های گردشگری فراوانی را اعم از تاریخی، فرهنگی و طبیعی داراست که هر کدام از آنها به نوبه خود می تواند باعث جذب توریست های زیادی از کشورهای مجاور شود.

وی افزود: در 2 سال اخیر ارتباط گیری مابین دفاتر خدمات مسافرتی استان با آژانس های گردشگری کشورهای همجوار به ویژه استان های همجوار کشور ترکیه بیشتر شده است ولی به علت انفرادی عمل کردن و نبود انسجام و هماهنگی این دفاتر در عمل تحول چشمگیری روی نداده است.

مدیرکل میراث فرهمگی و گردشگری استان اضافه کرد: فعالان گردشگری و مسئولان دفاتر مسافرتی باید با فراغ نگری و مثبت اندیشی بیشتر و با ارائه برنامه ای منسجم و بلندمدت در جهت اجرای تورهای ورودی از کشورهای همسایه و سایر نقاط گام بردارند در این صورت است که می توانند از مسئولان نهادها و دستگاههای ذیربط، حداکثر حمایت را انتظار داشته باشند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.