| کد خبر: 114780 |

توزیع بنزین سوپر و یورو۴ درشیراز بدون اختلال ادامه دارد

تین نیوز| مدیر پخش فراورده های نفتی استان فارس با بیان اینکه توزیع بنزین سوپر و یورو 4 در شیراز ادامه دارد در پاسخ به برخی شایعات اظهار داشت : اختلالی در توزیع فراوردهای نفتی نداشته ایم ، در آذر ماه امسال 2 میلیون و 154 هزار لیتر بنزین سوپر در شیراز توزیع شده است .

 
مهندس علیرضا امین اظهار داشت:توزیع بنزین سوپردرشیراز و شهرهای دیگر براساس سهمیه کشوری انجام می شود و ما همه سهمیه ای که به استان فارس اختصاص یافته را جذب کرده ایم .
طی روزهای اخیر پیامی در فضای مجازی دست به دست می شود که بر اساس آن ادعا شده شیراز با کمبود بنزین سوپر مواجه بوده است.

بر اساس این ادعا گفته شده چون خودروهای مدل پایین به لحاظ فنی نمی توانند بنزین یورو 4 مصرف کنند و برای آنها مشکل موتوری به وجود می آید به ناچار به مصرف بنزین سوپر روی آورده اند که مصرف این فراورده با کمبود روبرو شده است .
امین با بیان اینکه هیچ کمبودی در جایگاه های سوخت استان فارس و شیراز در رابطه با بنزین یورو 4 و سوپر مشاهده نشده است گفت : اکنون سه جایگاه شیراز بنزین سوپر و همه جایگاه ها بنزین یورو 4 توزیع می کنند و توزیع بنزین معمولی در شیراز به طور کلی جمع شده است .

مدیر پخش فرآورده های نفتی استان فارس در ادامه گفت:‌ 141 میلیون لیتر بنزین معمولی در آذر ماه امسال در شهرستان های فارس توزیع شد که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال 10 درصد افزایش داشته است .
امین همچنین گفت : در این ماه 142 میلیون لیتر نفت گاز و 29 میلیون لیتر نفت سفید در استان فارس توزیع شده که نفت سفید 6 درصد کاهش و نفت گاز چهاردرصد افزایش داشته است .

به گفته وی در این مدت پنج میلیون و 400 لیتر نفت کوره نیز در استان فار س توزیع شده که این میزان نیز 23 درصد فزونی داشته است .
مدیر پخش فرآورده های نفتی استان فارس با ارائه گزارشی از توزیع گاز طبیعی دراستان فارس گفت:در این استان 121 جایگاه توزیع گاز طبیعی فعال است و 90 درصد از جایگاه ها در رتبه بندی شرکت پخش فرآورده های نفتی جایگاه ممتاز دارند .
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.