| کد خبر: 113850 |

◄ مهمترین وظیفه راهداران بالابردن ایمنی جاده‌هاست

تین‌نیوز| به مناسبت هفته راهداری و حمل‌ونقل مراسم تقدیر و تشکر از راهداران اداره کل راه و شهرسازی لارستان با حضور مهندس محمدرضا باقر فرد مدیر‌کل راه و شهرسازی لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار، فرمانداری  ویژه لارستان، علی اصغر فرودی فرماندار گراش، مهندس شبانی مدیر‌کل آزمایشگاه فنی مکانیک خاک و چند تن از مسئولین شهرستان چهارشنبه 1دی ماه 95در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، محمد رضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه راهداران و تجلیل هفته راهداری، با بیان این مهم که  گردش اقتصادی و فعالیت‌ها در حوزه‌ای وابسته به امنیت جاده‌ای و حمل‌ونقل می‌باشد گفت: راهداری به عنوان اصلی‌ترین حوزه‌ای است که در کشور به آن اعتقاد و اعتماد داریم واگر به راهداری بصورت علمی و عملی توجه شود در حیطه تلفات جاده‌ای کاهش قابل توجه‌ای را خواهیم داشت.

او مهمترین وظیفه راهداران را بالابردن ایمنی در جاده‌ها خواند و ادامه داد: با توجه به اهمیت بحث جاده و حمل‌ونقل ورود خیرین به حوزه راه و شهرسازی از الزامات این حوزه به شمار می آید. چرا که جاده سالم و استاندارد در سایه‌ی حضور بخش خصوصی محقق می‌شود.

در ادامه این مراسم جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار، فرمانداری ویژه لارستان، ضمن تقدیر و تشکر از راهداران و تبریک به مناسبت هفته راهدار و اشاره به این موضوع که ایجاد رشد و توسعه در همه ابعاد زندگی متاثر از جاده است اذعان کرد: از بعد اقتصادی، در حوزه اجتماعی و مبادلات فرهنگی ایجاد یک راه سالم از الزامات کشوری است.

حسنی با بیان این مطلب که اگر بخواهیم استقلال کشور حفظ شود و استمرار داشته باشد باید به همان اندازه که به ارزش‌های دینی و اخلاقی توجه می‌کنیم از ارزشهایمان در بحث راهداری هم حمایت کنیم.

سرهنگ قنبری جانشین پلیس‌راه قرار‌گاه جنوب ضمن عرض تبریک به راهداران اداره کل عنوان کرد تخصیص اعتبار در زمینه ایجاد بزرگراه می‌تواند مشکلات زیادی را در حوزه راه منطقه حل کند.

وی بابیان این مهم که در 8 ماهه سال  95 تلفات جاده‌ای به حداقل رسیده از کاهش 35درصدی تصادفات و 17 در صدی تلفات جاده‌ای در مقایسه با سال 94 خبر داد.

علی اصغر فرودی فرماندار گراش هفته حمل‌ونقل و روز راهدار را گرامی داشته و با بیان این مطلب که رابط راه و سیاست و اقتصاد وامنیت در همه حوزه‌های زندگی بشری یک نقطه قوت و اتکا هست تصریح کرد: مبنای توسعه و پیشرفت و بدون شک هر سازندگی امنیت هست و به دنبال سیاست‌های دولت تدبیر و امید بحث راه و شهرسازی و اهتمام در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرودی ضمن تاکید بر تبدیل راه‌های اصلی به بزرگراه خواهان تسریع کار در تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان)، جاده چک چک و همچنین محورهای لار-شیراز و لار- بندرعباس شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، در این مراسم از زحمات و تلاشهای راهداران اداره کل  راه و شهرسازی لارستان تجلیل به عمل آمد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.