| کد خبر: 113827 |

مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری باقرشهر خبر داد؛

خط تاکسیرانی به مترو باقرشهر دائر می شود

تین‌نیوز| احسان فرهانی مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری باقرشهر از دائر شدن و راه اندازی خط تاکسیرانی به مترو باقرشهر در هفته آینده خبر داد.


 احسان فرهانی مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری باقرشهر از دائر شدن و راه اندازی خط تاکسیرانی به مترو باقرشهر در هفته آینده خبر داد.

فرهانی صبح امروز در بازدید میدانی از معابر و خطوط حمل و نقل عمومی باقرشهر گفت: تنها راه ارتباطی مردم باقرشهر به ایستگاه های مترو، خط مینی بوس های مترو شاهد-باقرشهر می باشد که با توجه افزایش چشمگیر جمعیت شهر و همچنین تردد بالای همشهریان در این مسیر، دیگر نمی توانست جوابگوی نیازهای مردم باقرشهر باشد.

وی افزود: دیگر موضوع مهم این است که قسمت شمالی باقرشهر فاقد هرگونه حمل و نقل عمومی است که با اعتراضات گسترده ای از سوی همشهریان ساکن در این مناطق مواجه بودیم؛ همچنین جمع کثیری از دانش آموزان باقرشهری در هنرستان شهید گلشنی خیرآباد تحصیل می کنند که همه موارد فوق دست به دست هم داد تا با عنایت به مصوبه شورای اسلامی باقرشهر و موافقت تاکسی رانی منطقه ۱۹ ، اقدام به راه اندازی خط تاکسی باقرشهر به سمت مترو باقرشهر نمائیم.
 
مسئول حمل و نقل و ترافیک شهرداری باقرشهر در ادامه اظهار داشت: این خط از میدان شهداء باقرشهر شروع و تا ابتدای خیابان ۲۴ متری طالقانی امتداد داشته و درپایان به متروی باقرشهر خواهد پیوست؛ راه اندازی این خط هم از روز شنبه ۴ دی ماه به صورت آزمایشی اجرایی خواهد شد و مطمئنا در صورت بازخورد مناسب و استقبال شهروندان باقرشهری با طرح در شورای ترافیک نهایی خواهد شد.

وی در پایان با تقدیر از توجه ویژه مدیریت شهری باقرشهر به ارتقای وضعیت ترافیکی شهر گفت: شهرداری باقرشهر درنظر دارد تا با راه اندازی این خط حمل و نقل عمومی، مشکلات ترافیکی شهر را کاهش، تردد شهروندان به تهران بزرگ را تسهیل و خدمات مطلوب تری به اهالی محترم و شایسته باقرشهر ارائه نماید.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.