| کد خبر: 113782 |

◄ دستیابی به اهداف وزات راه‌ و شهرسازی با ادغام راهداری و حمل‌ونقل

تین‌نیوز| در پیام تبریک ریس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان قزوین به مناسبت هفته حمل‌ونقل و روز راهدار از ادغام مدیریت راهداری با حمل‌ونقل و پایانه‌ها و شکل‌گیری ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، به عنوان گام بلندی برای دست یافتن به اهداف و آرمان‌های وزارتخانه یاد شده است.


به گزارش تین‌نیوز، حامد مانی‌فر، مدیر کل راه و شهرسازی استان با اعلام این موضوع با توجه به ادغام مجموعه‌ی مدیریت راهداری با اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان و همچنین به مناسبت قرار داشتن در هفته حمل‌ونقل و راهداری، طی پیامی از کوشش شبانه روزی و مداوم راهداران و فعالین حوزه حمل‌ونقل استان تقدیر کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

حضور ارجمند راهداران خستگی ناپذیر و فعالین عرصه حمل‌ونقل استان قزوین

با سلام و احترام
بر هیچکس پوشیده نیست که استان قزوین همواره یکی از پنج استان نخست کشور در حوزه‌ی ترافیک عبوری بوده و از دیرباز با توجه به قرارگیری در راه ابریشم، جایگاهی بلند در اقتصاد حمل‌ونقل داشته است. حجم گسترده طول راه‌ها در این استان که نسبت به وسعت آن بسیار چشمگیر است، برف‌گیر بودن، وجود کولاک‌های دایمی شدید و کوهستانی بودن راه‌ها و همچنین قرار گرفتن در کریدور ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق کشور، ارایه خدمات در این حوزه را دشوارتر و جان‌فرساتر نموده است؛ ولی با وجود همه این فراز و نشیب‌ها، مجموعه راه و شهرسازی استان قزوین کوشیده تا از این امکان موقعیتی خود بهره برده و با کاستن از تهدیدها بر فرصت‌ها بیفزاید، کسب رتبه سوم در داشتن طول آزاد‌راه، بزرگراه و میزان روشنایی، تلاش مضاعف برای کاهش تلفات رانندگی از سال ۸۵، تجیهز و تکمیل بیش از ۲۵باب راهدارخانه در سراسر محورهای استان و همچنین تلاش برای ارتقای امکانات حمل‌ونقلی جهت بهره‌گیری از فرصت‌های بی‌شمار مربوط به این بخش و... بخشی از نتایج تلاش شبانه‌روزی در این حوزه‌ها بوده است.

بی‌گمان ادغام مدیریت راهداری با حمل‌ونقل و پایانه‌ها و شکل‌گیری ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گام بلندیست برای دست یافتن به اهداف و آرمان‌های وزارتخانه که نه تنها موجب قطع و یا کاهش همکاری میان اجزای مختلف مجموعه دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه راه و شهرسازی استان نخواهد بود، بلکه لزوم هماهنگی و پیوستگی بیش از پیش میان آنها جهت تحقق سیاست‌های کلان وزارتخانه و توسعه پایدار در حمل‌ونقل و شهرسازی را ضروری خواهد ساخت.

 اینجانب ضمن قدردانی از تلاش و کوشش جهادی شما راهداران ارجمند در طول راهها و همچنین خدمات ارزنده کلیه فعالان حوزه حمل‌ونقل استان قزوین، هفته حمل‌ونقل و راهداری را به حضورتان تبریک عرض نموده و از پروردگار یگانه می‌خواهم که بهروزی و سربلندی را همراهتان کرده و گام‌هایتان را همچون گذشته برای خدمت به مردمان گرامی این سرزمین کهن استوار کند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.