| کد خبر: 113705 |

​◄شب یلدا ودولت گدا!

تین‌نیوز| وبلاگ فریدون اروجلو-ما که هیچ،مرغان آسمان هم میدانند که امشب شب یلداست وشب یلدا یا شب چله آخرین روز آذرماه، شب اول زمستان و درازترین شب سال است.ااز دیرباز مردم ما آخر پاییز و اول زمستان را شب زایش مهر یا زایش خورشید می خواندند و برای آن جشن بزرگی برپا می کردند.آیین شب یلدا یا شب چله، خوردن آجیل مخصوص، هندوانه، انار و شیرینی و میوه های گوناگون است که همه جنبه نمادی دارند و نشانه برکت، تندرستی، فراوانی و شادکامی هستند.

با این مقدمه تا الان که حدود 2ساعت مانده به غروب  سی ام آذر است هنوز حقوق باز نشستگان را واریز نکرده اند،البته من که خیالم تخت است !چون کل حقوق را یک جا تقدیم صاحبخانه محترم می کنم و یک روز دیرتر بهتر !کمی دلم خنک میشود !ولی سازمان زیر نظر دولت گدا تر از ملت!

هنوز حقوق  این قشر زحمتکش را نداده اند تا بازنشستگانی که طلای عمر را در پای تجربه ریخته  و در خدمت کشور  قرار داده اندبتوانند آجیل کیویی 60و70 هزار تومان که هیچ ،ولی حداقلی از سور وسات ،شب چله ای  که در ودیوار وصدا وسیما از یک هفته قبل برگزاری آن را فریاد می زنند ودر بین خانواده ها توقع ایجاد میکنند را ،تهیه کنند!

بازنشستگان موی سپید کرده ای که سال ها در جهت اعتلای سازمان تلاش کرده اند وبار سنگین مخارج اقتصادی را بر دوش می کشند ،باید فقط ناظر خرید های آنچنانی آجیل وسایر مایحتاج ازما بهتران بوده و خجلت وشرمساری رابا خود به خانه ببرند !

آقایان :
گدایان :
برآوردن حداقل نیاز های مادی و معنوی این پیران قوم ،نشانگر ارج نهادن به بزرگان با تجربه ی جامعه و هم چنین الگویی امیدوار کننده برای نسل جوانی ست که باید سعی نماید تمام توان و تمایل خویش را در انجام کار و سرمایه گذاری برای آینده کشور به کار گیرد!
شب یلدا بر دولت گدا مبارک !

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    دولت گدا نیست این را از اوضاع زندگی اشرافی مدیرانش می توان به وضوح دید مشکل از صندوقهای بازنشستگی است صندوقهایی که به بهانه ایجاد ارزش افزوده ایجاد شرکتهای اقماری و فعالیتهای اقتصادی رفته اند و امروز به جای سود آوری به حیاط خلوت بعضی از مدیران دولتی برای لفت و لیس بیشتر تبدیل شده اند تاریکخانه هایی ساخته اند برای اشباح حقوق شما را امروز دیر می دهند و با ادامه این روند کثیف فردا اصلا نمی دهند