| کد خبر: 113282 |

روستاییان و عشایر بخش چلو اندیکا در انتظار بازگشایی راه های ارتباطی

تین‌نیوز| رییس شورای اسلامی بخش چلو شهرستان اندیکا گفت: پس از بارندگی های نیمه نخست آذر و مسدود شدن راه های روستایی و عشایری در این بخش هنوز اقدام قابل توجهی برای بازگشایی مسیرها صورت نگرفته است.

 
نیازعلی سهرابی اظهارکرد: تردد در بیشتر روستاهای عشایری به سختی انجام می شود و در 6روستا با جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر نیز ارتباط با مرکز بخش و شهرستان کاملا قطع شده است.

وی افزود: با رایزنی مسئولان اندیکا، شرکت نفت مسجدسلیمان تعدادی ماشین آلات راه سازی به منطقه اعزام کرد که متاسفانه در همان روزهای اولیه یک فرد روستایی زیرچرخ بلدوزر جان باخت.

سهرابی ادامه داد:با وقوع این حادثه بلدوزر مربوطه توقیف و بقیه ماشین آلات راه سازی نیز به اداره مربوطه برگشت داده شد.

رییس شورای اسلامی بخش چلو شهرستان اندیکا افزود:متولی بیشتر مسیرهای این منطقه اداره امور عشایر است که به دلیل کمبود ماشین آلات راهسازی جوابگوی نیاز روستاهای منطقه نیست.

وی گفت: در این بخش تنها یک جاده روستایی آسفالت شده و بیشتر مسیرهای این بخش فاقد آسفالت هستند که پس از هر بارندگی تردد از این مسیرها مختل می شود.

بخشدار چلو نیز در این زمینه گفت:یکی از معضلات بخش چلو وضعیت نامناسب جاده های ارتباطی است که ساکنان این بخش را رنج می دهد.

هوشنگ مهمدی افزود: مکاتبه های مختلفی تاکنون در این زمینه صورت گرفته و مسئولان استانی نیز در این زمینه قول مساعد داده اند که همچنان منتظر هستیم تا شاهد اجرایی شدن این وعده ها باشیم.

وی گفت: اگر جاده های روستایی این بخش به اداره راه و شهرسازی تحویل داده شوند روند خدمات رسانی به شکل بهتری انجام می شود چرا که اداره امور عشایر این شهرستان امکاناتی ندارد.

وی در پاسخ به توقیف و برگشت دادن ماشین آلات راه سازی شرکت نفت مسجدسلیمان اظهارکرد: بلدوزر این شرکت به دلیل حادثه رخ داده به حکم دادستان توقیف شده و بقیه دستگاه مشکل فنی داشتند که قرار است فردا بازسازی مسیرها را مجدد از سر بگیرند.

بخش چلو شهرستان اندیکا با جمعیتی بالغ بر 15هزار نفر در شمال شرقی خوزستان قرار دارد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.